انتقاد صریح و بی پرده کلانتری:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جای این که در خصوص اشتغال با من صحبت و یا مکاتبه شود بسیاری به دنبال تغییر و تحول معاون فلان مدیرکل هستند و موضوعات این چنینی برای آن‌ها دارای اهمیت است.
کد خبر: ۸۸۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 29 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از فارس ، حسین کلانتری در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نباید در زمینه تسهیلات اشتغال فرصت‌ها را از دست بدهیم. 
وی گفت: سهم استان را برای اشتغال و کارآفرینی بگیرید و من نیز ورود پیدا خواهم کرد.
این مسوول ارشد اجرایی در استان تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام در حوزه اشتغال تلاش کنند. 
استاندار تاکید کرد: وظیفه ایجاد اشتغال به چند دستگاه محدود نمی‌شود همچنین در گذشته به سند توسعه اشتغال استان زیاد توجه نشده بود این نقشه راه اشتغال است هر چند کارهایی در این زمینه صورت گرفته اما دستگاه‌هایی که نظرات خود را در این زمینه ارائه نکرده‌اند هر چه زودتر به صورت مکتوب بفرستند چرا که باید این سند را در جلسه بعدی نهایی کرده و تکلیف دستگاه‌ها را در این زمینه مشخص کنیم. 
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود گفت: در خصوص کمک های فنی و اعتباری در استان با پرداخت ۸۵ درصدی موفقیت خوبی داشته‌ایم که به زودی به ۱۰۰ درصد خواهیم رسید.
این مسوول گفت: سند توسعه صادرات غیر نفتی استان را هم داریم که کارهای خوبی روی آن انجام شده است.
استاندار گفت: در پرداخت تسهیلات کرونا اقدامات خوبی صورت گرفته پرونده‌ها به بانک‌ها رفته که به صورت هفتگی پایش می‌کنم و بانک‌هایی که ۱۰۰ درصدی عملکرد داشته باشند را تشویق می‌کنم.
وی گفت: هر استانی بیشتر پرداخت کند خدمت بیشتری به استان خود کرده است در بحث تضامین هم خیلی آسان گرفته شده است.
این مسوول گفت: موضوع اشتغال برای ما حائز اهمیت است هر چند اتفاق بزرگی در استان رخ می‌دهد و ۳۳ پروژه اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی و صنعت و خدمات از منابع مختلف با اعتبارات ۲۷۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد ۱۳ هزار و ۲۰۰ شغل خواهیم داشت که تخصیص اولیه۲۰ درصدی را نیز داشته‌ایم.
وی گفت:با رئیس صندوق توسعه ملی راجع به پتروشیمی گچساران که ۶۴ درصد پیشرفت دارد نشستی داشتیم که مشکل ارزی و ریالی ندارد و نشستی هم با هلدینگ خلیج فارس برای نیروگاه سیکل ترکیبی با اعتبار ۳۲۵ میلیون یورویی داشتیم که ۱۱ میلیون یوروی آن پرداخت شده است و همه را پی‌گیری می‌کنیم.
وی با انتقاد از این که بعضی‌ها می‌گویند مدیران در خواب هستند گفت: در خیلی از شاخص‌ها بسیار عالی هستیم در بازآفرینی شهری چهارم کشور هستیم و در پرداختی اشتغال از بسیاری استان‌های کشور جلوتر هستیم.
این مسوول گفت: مطالبه‌ای که از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها داریم در بحث اشتغال است نگاه دولت به استان‌هایی مثل ما خاص است و هر جا نیازی داشتیم دولت دریغ نکرده است بانک‌های عامل توان خود را مضاعف کنند چون بعضی‌ها دنبال انجام نشدن کار هستند.
وی افزود: مدیر بانکی موفق است که به نفع مردم تلاش کرده و قانون را تفسیر کند و بهانه گیری نکند و مثلا بگوید فتوکپی کارت ملی مخدوش است انتظار این است که فرآیند ایجاد اشتغال را آسان کنید.
این مسوول افزود: همه توان خود را در سیستم به کار گیرید احساس آرامش نمی‌کنم که همه بدنه اجرایی کار می‌کند بنابراین مدیری هنرمند است که از توان همه کارمندان خود استفاده کند و فقط کارها به اثر انگشت حضور و غیاب خلاصه نشود.
وی گفت: در سال پایانی مدیریت هستیم و به دنبال تثبیت مدیریت‌ کسانی هستیم که به دور از سیاسی کاری خدمت می‌کنند و امروز مطالبه همه این است که به درستی کار انجام دهیم و با تلاش خود به سقف ۱۰۰ درصدی خدمت برسیم.
استاندار خاطرنشان کرد: مهم تر از همه تکریم ارباب رجوع است اهل شعار نیستیم این مردم روستایی و محروم ولی نعمت هستند نباید به دنبال موانع من در آوردی باشیم.
استاندار در ادامه با انتقاد از این که برخی کارهای بزرگ مثل ایجاد اشتغال 13 هزار نفره را در استان نمی‌بینند و به دنبال مسائل پیش پا افتاده هستند افزود: به جای این که در خصوص اشتغال با من صحبت و یا مکاتبه شود بسیاری به دنبال تعویض معاون فلان مدیرکل هستند و موضوعات این چنینی برای آن‌ها دارای اهمیت است.
وی گفت: در فضای مجازی و اینستاگرام و سایت‌ها به جای پرداختن به موضوعات اصلی مثل اشتغال و تولید پر است از موضوعاتی مثل تغییر فلان معاون اداره  شهرستانی که باید این گونه نگاه‌ها تغییر کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
بنازمت مرد گرون !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار