تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
معاون دادستان مرکز استان : ما در مجموعه قضایی برای حل و فصل امور همکاری می کنیم اما متاسفانه برخی مسئولین مسئولیت پذیری ندارند و به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 30 July 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز و در نشست ستاد کرونا ، پس از اینکه برخی از اعضا به بیان گزارش و یا نکته نظرات پرداختند ، احمد مولایی ، معاون دادستان مرکز استان ضمن انتقاد از عملکرد برخی مسئولین گفت : در حالی که کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار ویروس منحوس کرونا است و نسبت به قرمز شدن شهرستان بویراحمد هشدارها داده شده است اما متاسفانه نمایشگاهی تحت عنوان ازدواج آسان برپا شده است که این نمایشگاه لاعث تجمع تعداد زیادی از افزاد شده است.
مولایی افزود : باتوجه به اینکه برگزاری چنین نمایشگاههایی باعث ایجاد تجمع شده و از طرفی به شیوع این بیماری کمک می کند لذا از ادامه کار آن ممانعت می شود.
مولایی در همین خصوص گفت: تلاش همه مجموعه استان از بین بردن این ویروس منحوس است اما در این برهه حساس شاهد برگزاری چنین نمایشگاهی هستیم.
وی بیان کرد: سوالم این است که آیا دغدغه  ازدواج جوانان استان با مبلمان ۳۰ میلیون تومانی حل می‌شود؟ و آیا الان دغدغه جوانان این استان برپایی چنین نمایشگاهی است؟
تعطیلی یک نمایشگاه با دستور معاون دادستان / مولایی : مدیران مسئولیت پذیرتر باشند

این مسوول با بیان اینکه همه می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و تنها مربوط به زوج‌های جوان نیست، افزود: چرا باید با برگزاری چنین نمایشگاهی که موجب تجمعات می‌شود خطر کرونا را افزایش دهیم؟
مولایی افزود : ما در مجموعه قضایی برای حل و فصل امور همکاری می کنیم اما متاسفانه برخی مسئولین مسئولیت پذیری ندارند و به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند.
وی ادامه داد : گاهی مواقع صنوفی که نه پروتکل ها را رعایت می کنند و گاها مجوز هم ندارند ، تعطیل می کنیم اما می بینیم از مسئولین مربوطه برای ان ها نامه نگاری می شود و از ما می خواهند اجاز باز شدن آن صنف را بدهیم که این اقدامی مناسب از طرف مسئولین نیست.
در ادامه این نشست یکی از مدیران که مورد خطاب معاون دادستان در خصوص ارسال نامه برای بازگشایی یکی از صنوف متخلف بود ضمن ابراز بی اطلاعی از چنین موردی اعلام کرد که موضوع را بررسی خواهد کرد .
این مدیر البته اعلام کرد که برخی از اقدامات خود را مجبور است برای داشتن روزمه کاری نزد وزارت انجام دهد !
تعطیلی یک نمایشگاه با دستور معاون دادستان / مولایی : مدیران مسئولیت پذیرتر باشند
 
فعلا زمان معرفی توانمندی ها نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص برپایی نمایشگاه هم گفت : اولا اینگونه نمایشگاه ها باید از ستاد مقابله با کرونای استان مجوز می گرفت که این کار را نکرده است و از نظر ما این نمایشگاه خطای واضح کرده است و باید جمع شود.
حسین کلانتری افزود : عشق به امام حسین شوخی بردار نیست ، تعطیلی مراسمات مذهبی هم بسیار سخت است اما با توجه به شرایط کرونا خواسته ایم که هیچ مراسمی در اماکن سربسته برگزار نشود و حتی علما و مسئولین دستگاه های مرتبط با برگزاری مراسمات مذهبی اعلام کرده اند که تابع تصمیمات ستاد هستند بنابراین نمی توان اجازه داد دیگر اشخاص بدون اجازه اقدام به برپایی مکان هایی برای تجمع کنند.
رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد گفت : هر کسی به هر شکلی تلاش کند که مانع ایجاد تجمع مردمی شود به سلامت مردم کمک کرده است و برعکس هر کسی که در جهت ایجاد تجمع تلاش کند در جهت به مخاطره انداختن سلامت مردم قدم برداشته است.
کلانتری در خصوص اظهارات یکی از مدیران مبنی بر لزوم معرفی استان و داشتن رزومه کاری نزد مسئولین مافوق در وزارت گفت : استان ظرفیت های زیادی برای بیان در سطح ملی و بین المللی دارد اما فعلا سلامت مردم مهم تر است.
کلانتری افزود : ما فعلا نمی توانیم از هیچ گردشگری چه داخلی و چه خارجی پذیرایی کنیم پس ضرورتی برای اقدام در این مورد وجود ندارد.

قابل ذکرهست که با دستور احمد مولایی معاون دادستان مرکز استان نمایشگاه ازدواج آسان از امروز برگزار نخواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار