کد خبر: ۸۸۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 31 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فیلمی در شبکه های مجازی منتشر شده است که حکایت از درگیری مسلحانه در منطقه سعادت آباد شهر تهران دارد ! در توضیح این فیلم در فضای مجازی عنوان شده بود که دو پسر جوان در ماجرای یک دختر کارشون به هفت تیرکشی کشیده شده ! اما پلیس در توضیح این فیلم جزئیات ماجرا را تشریح کرده است .
تسنیم نوشت : جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشر شده از درگیری و تیراندازی خونین اوباش در منطقه سعادت‌آباد توضیحاتی ارائه کرد.

سردار حمید هداوند درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درگیری و تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد، در این رابطه اظهار کرد: ساعت ۱۸ هفتم مرداد امسال، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در منظقه سعادت‌آباد به پلیس واصل شد.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.
وی افزود: در پی درگیری مسلحانه اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند، از شناسایی تمام عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد خبر داد.
به گفته هداوند، ۶ متهم این پرونده شناسایی شده‌اند که پلیس تاکنون موفق به بازداشت سه نفر از عاملان اصلی این درگیری شده‌ و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد.
جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده‌اند، در سالهای گذشته نیز با همدیگر درگیری داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار نزاع گذاشته بودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
سلام چنین فیلم و خبری نباید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پخش شود چون بدآموزی دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
وقتی که حق وحقوق مردم توسط عدهای به تارج برود به صورت کثیف وارد زندگی ازخدابیخبران شود عاقبت هم این ماجراهارا براشون درپی دارد..
یه عده این همه پولو ماشینهای چندصدمیلیونی درسن ۲۵ سال از کجا بدست میارن .وقتی همچین حادثه ای پیش میاد پشتوانهای قبلی هم دارد .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
وقتی‌جلوی‌خلاف‌کار‌مواد‌گرفته‌نشه‌باخودش‌میگه‌عجب‌گله‌بی‌صاحبی‌این‌کشور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار