سوال و جواب شفاف
مثبت یا منفی بودن عملکرد پرویز یزدانپناه باید با انتشار و بررسی دقیق گزارشات عملکردی دوره مدیریت وی مورد ارزیابی قرار گیرد اما تابناک کهگیلویه و بویراحمد چند سوال شفاف از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در شرایطی که گفته می شود حکم ریاست قطعی وی به زودی صادر می شود ، مطرح کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 01 August 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدت صدور حکم سرپرستی دکتر یزدانپناه در دانشگاه علوم پزشکی به بیش از یک سال رسیده است و تاکنون حکم ریاست وی صادر نشده است در حالی که می توان گفت ، وی بیش از نیمی از یک دوره مدیریت با حکم قطعی معمول برای دیگر مدیران را طی کرده است . یا به عبارت دیگر یزدانپناه تقریبا به اندازه زمان یک مدیریت معمول با حکم سرپرستی بر دانشگاه علوم پزشکی مدیریت کرده است!
بسیاری بر این عقیده هستند مدیریت بر دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به دلایل مختلف از جمله گستردگی حوزه های اداری زیر مجموعه و همچنین نوع خدمات و از همه مهمتر ، نفوذ گسترده سیاسیون به خصوص نمایندگان بر آن ، بسیار سخت و همواره پر چالش بوده و هست .
مطمئنا یزدانپناه هم در دوره مدیریت خود بر این دانشگاه که بیش از یک سال است با حکم سرپرستی انجام می شود از این معضلات و مشکلات مصون نبوده است اما نکته جالب این جا است که با وجود حکم سرپرستی ، یزدانپناه نوعی مدیریت مستقل را از خود بروز داده است و تقریبا بدون مماشات با برخی حوزه های دخالت کننده با رویکرد منفی بر این دانشگاه مقابله کرده است.
مثبت یا منفی بودن عملکرد پرویز یزدانپناه باید با انتشار و بررسی دقیق گزارشات عملکردی دوره مدیریت وی مورد ارزیابی قرار گیرد اما تابناک کهگیلویه و بویراحمد چند سوال شفاف از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در شرایطی که گفته می شود حکم ریاست قطعی وی به زودی صادر می شود ، مطرح کرده است از جمله اینکه " ماجرای حکم قطعی ریاست وی به کجا رسیده است ؟ ، مهمترین چالش هایی که وی در این دوره با آن ها مواجه بوده است و اینکه دکتر یزدانپناه به عملکرد خود چه نمره ای می دهد؟ " که پاسخ این سوالات را در فیلم زیر می بینید
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار