کد خبر: ۸۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 02 August 2020
۴۳۹ مورد آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در استان
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳۹ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌ جایگاه های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع، با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۳۹ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال ۱۳۹۹ انجام داده است.
وی افزود: پایش و ارزیابی از روند توزیع سوخت مایع در جایگاه‌های عرضه سوخت استان کهگیلویه و بویراحمد مستمر است و کارشناسان اداره کل استاندارد استان به صورت سرزده طرح آزمون نازل‌های سوخت را انجام می‌دهند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در تولید کالاها و ارائه خدمات با کیفیت به مردم  عزیز استان، خط قرمز اداره کل استاندارد است و با درایت و هوشمندی کارشناسان این اداره کل از اجحاف حقوق مصرف کنندگان جلوگیری می‌شود.
برچسب ها: رحمتی ، استاندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار