کد خبر: ۸۸۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 02 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محمدرضا بید خام مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران طی گفتگویی در خصوص اقدامات انجام پذیرفته شده در رابطه  با پیشگیری از ویروس کرونا گفت ؛خوشبختانه شرکت مخابرات ایران توانست با تکیه بر دانش وتخصص پرسنل خود میز خدمت را از سنتی به الکترونیکی ارتقاء دهد وبه همین خاطر  کلیه ی امورات ،درخواست ها ومطالبات مشترکین به صورت غیرحضوری واز طریق سامانه های  تلفنی که  رایگان هست ، انجام می گیرد.
مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت ؛ مشترکین شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی می توانند جهت پیشگیری وبه حداقل رسانیدن این ویروس منحوس ،مطالبات ودرخواست های خود را از طریق سامانه های تعریف شده پیگیری نمایند  و همکاران مخابراتی مناطق در کمترین زمان ممکن نسبت به بررسی درخواست ها ومطالبات مشترکین اقدام می کنند‌.
محمدرضا بیدخام نحوه ی عملکرد سامانه های  مخابراتی را این گونه جهت اطلاع مشتریان مخابراتی  تشریح نمود:
۱_سامانه تلفنی ۲۰۰۰: دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول و وصل آنی آن بعد از پرداخت قبض
۲_سامانه تلفنی ۲۰۲۰:پشتیبانی ،فروش وخدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ( ADSL)
۳_سامانه تلفنی ۲۰۱۰:پشتیبانی ورفع خرابی خطوط مشترکین تجاری
۴_سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷:رفع خرابی خطوط تلفن ثابت
۵_سامانه تلفنی ۱۱۸:پاسخگویی اطلاعات تلفنی
۶_پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir:دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت وهمراه اول ،دریافت ریزمکالمات ،درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ،درخواستFTTHو دانلود فیلم های سینمایی .
مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد ،امید می رود همه ی مشتریان شرکت مخابرات ایران مراجعه غیر حضوری را در برنامه ی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت نمایند

 شرکت مخابرات ایران در پایان خاطر نشان کرد ،امید می رود همه ی مشتریان شرکت مخابرات ایران مراجعه غیر حضوری را در برنامه ی خود قرار دهند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان ،خدمات مطلوب تر ی را دریافت نمایند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رحمان رضایی کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
خدایی چرا الان حدود دو ماه است تلفن خانه ما با وجود اینکه هیچ بدهی ندارد و بعد از چند مرتبه مراجعه و چندین بار تبت در سامانه خرابی تلفن کسی پاسخگو نیست ؟؟ این چه نحوه خدمتگزاری به مردم است ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
مسئولین مخابرات متاسفانه اصلا پاسخگو نیستید
اگه میکروفون بیفته دستتون هم خودتون را وارث و صاحب میدونید
مگه ایجاد نارضایتی غیر از این پاسخگو نبودن هاهست
07432221413
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
سلام
چند ماهه میخوام Adsl فعال کنم
مخابرات میگه رانژه کردیم
اسیاتک میگه مخابرات تایید نکرده یه دایری دیگه رو تلفنت فعاله
و بعلت مغایرت اطلاعات برگشت خورده
خط را هم تازه خریدم خطی که تازه خریده شده چطور روش قبلا نت نصب یوده
الان چند ماهه این مشکل حل نمیشه
چند ماهه من گیرش
اینهمه مدت هزینه اساتک را دادم بسته خریذم فردا هم میان میگن بستت تمامه
ضمن اینکه هنوز تلفن نخریدم حای یک تماس هم با این خط مکرفتم اما هر ماه قبض میاد ماهی سی چهل هزار هم دارم پول تلفن پرداخت میکم آش نخورده و دهن سوخته
رضوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دوماهه تماس میگیریم اما کسی پیگیری نمیکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار