کد خبر: ۸۸۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 02 August 2020

پس از مرگ شهادت گونه البرز زارعی ، کوهنورد هم استانی که در دفاع از جنگل های زاگرس جان خود را تقدیم طبیعت نمود ، جمعی از شکارچیان شهرستان گچساران با زمین گذاشتن تفنگ خود به ساخت آبشخور برای حیات وحش پرداختند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد ، تاثیر مرگ شهادت گونه البرز زارعی بر جامعه شکارچیان استان به گونه ای بود که، برخی از آنان تفنگ را برروی زمین گذاشته ومشغول ساخت آبشخور برای حیات وحش شدند.
براساس این گزارش، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم البرز زارعی گفت : خدا را شاکریم ، درکشوری زندگی می کنیم که مردم آن ، قدردان جانفشانی های هموطنان عزیزی هستند ،  که در دفاع از کیان مملکت اسلامی ، جان خود را از دست داده اند .  
 سید اسدالله هاشمی گفت : مرحوم البرز زارعی یکی از این عزیزان بود که سوخت تا طبیغت استان نسوزد .
وی افزود : پس از مرگ مرحوم البرز زارعی ، جمعی از شکارچیان شهرستان گچساران اسلحه خود را زمین گذاشته و بعنوان فعال زیست محیطی برای حیات وحش آبشخور می سازند .
وی ضمن تشکر از سمن زیست محیطی سبز گامان شهرستان گچساران ، دانش آموزان و نیروهای مردمی روستای نارک این شهرستان گفت: مراقبت های پس از ساخت توسط همین نیروها مدیریت می شود.
ساخت آبشخور حیات وحش شکارچیان به یاد البرز زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار