عباس صوفی با بیان اینکه اقدامات خوب باید منعکس شود تا مردم به نظام و کشور امیدوار شوند افزود: وقتی روحیه مردم بنا به دلیل مسائل اقتصادی چندان مساعد نیست، رسانه‌ها مردم را باید امیدوار کنند.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 03 August 2020
شهردار همدان با بیان اینکه مکان ساختمان رسانه به زودی به خانه مطبوعات معرفی خواهد شد گفت: از نقد‌های منصفانه رسانه‌ها از مدیریت شهری استقبال می‌کنیم.

به گزارش فارس ،  صوفی در نخستین روز از هفته خبرنگار و در تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا در آرامگاه شهدای گمنام پارک مردم اظهار کرد: نقش خبرنگاران در عرصه فناوری و دنیای الکترونیک امروزی بسیار مهم است و ما در حوزه مدیریت شهری دست همکاری به سوی اهالی رسانه دراز می‌کنیم تا خبرنگاران متعهد به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب باید منعکس شود تا مردم به نظام و کشور امیدوار شوند افزود: وقتی روحیه مردم بنا به دلیل مسائل اقتصادی چندان مساعد نیست، رسانه‌ها مردم را باید امیدوار کنند.

شهردار همدان با گرامیداشت یاد مرحوم مهدی کاشی، خبرنگار تازه درگذشته همدانی تصریح کرد: مرحوم کاشی از جمله منتقدان به شهرداری بود که بنده هم از نقد ایشان استقبال می‌کردم و حتی از روزنامه هگمتانه که متعلق به خود شهرداری است نیز خواستم که به نقد مدیریت شهری بپردازند.

وی قول داد که مکان ساختمان رسانه را به زودی به خانه مطبوعات معرفی خواهد کرد تا در صورت تأیید اعضای خانه مطبوعات در اختیار اهالی مطبوعات قرار گیرد.

در پایان این مراسم از المان شهدای گمنام پارک مردم نیز رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار