در این فیلم منازعین با چوب و قمه راننده یک دستگاه خودرو را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و پس از آسیب وارد کردن به خودرواش محل را ترک می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 03 August 2020

از ظهر امروز فیلمی از یک درگیری در محدوده میدان امام حسین(ع)یاسوج در فضای مجازی منتشر شد که واکنش هایی را به دنبال داشت. در این فیلم منازعین با چوب و قمه راننده یک دستگاه خودرو را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و پس از آسیب وارد کردن به خودرواش محل را ترک می کنند.
شاید مخاطبان دقیقا چنین صحنه هایی از اینگونه خشونت های خیابانی در منطقه سعادت آباد تهران را دیده باشند و یا اینکه چند هفته پیش هم مرگ دانشجوی پزشکی بی گناهی را که قربانی یک درگیری مسلحانه دو گروه از اراذل و اوباش در یاسوج شد را به یاد داشته باشند ! درگیری هایی که در آن علاوه بر طرفین  دعوا متاسفانه افرادی بی گناه هم صدمه می بینند و یا حتی قربانی می شوند ! 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تماشای فیلم درگیری خشن آن هم در روز روشن و در یکی از پرترددترین اماکن شهر یاسوج بسیار تاسف برانگیز ، رعب آور و نگران کننده است ، موضوعی که لحظاتی پس از انتشار مسئولین قضایی و انتظامی را به واکنش جدی وادار کرد و دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در اولین واکنش دستور دستگیری و برخورد قاطع با منازعین و قمه کشان میدان امام حسین(ع) (میدان استانداری) را صادر کرد.
سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در واکنش به انتشار فیلم درگیری و قمه کشی در میدان امام حسین(ع) شهر یاسوج در فضای مجازی با بیان اینکه جرایم خشن خط قرمز دستگاه قضایی است افزود: با تلاش نیروی انتظامی و دستگیری متهمین، مجازات سنگین قانونی در انتظار آنان خواهد بود.
وی اظهارکرد: تاکنون یک نفر در این زمینه بازداشت شده و تلاش های برای دستگیری مابقی منازعین ادامه دارد و در دستور کار نیروی انتظامی است.
ملک حسینی تاکید کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که مرحله اول آن برخورد با رانندگان متخلف و کسانی که با حرکات نامتعارف آسایش مردم را سلب کرده بودند و مرحله دوم آن ساماندهی کافی شاپ ها و باغات است در مرحله سوم نیز به سراغ حاملین سلاح و برهم زنندگان نظم عمومی و مرتکبین جرائم خشن خواهیم رفت و با این افراد برخورد قاطع و بازدارنده ای صورت خواهد گرفت.
متخلفین افراد سابقه دار بودند
فرمانده انتظامی استان در این رابطه با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد از استانهای امن کشور است گفت : افراد حاظر در نزاع روز گذشته در شهر یاسوج شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی با این افراد به شدت برخورد می شود.
وی ابراز داشت : در همه جای کشور نزاع وجود دارد اما می توان تاکید کرد استان در شاخص های امنیتی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.
سردار انصاری با اشاره به اینکه برخورد قاطع و جدی با شرارتها و نزاع های خیابانی و دسته جمعی از اولویت های ناجا در استان است از برخورد قاطع و جدی پلیس با این عوامل خبر داد. 
فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به انتشار کلیپ این نزاع در فضای مجازی گفت :دامن زدن به چنین موضوعاتی و نشر چنین فیلم هایی مردم را نگران می کند و  مردم احساس می کنند که عده ای به امنیت آنها صدمه وارد می کنند. 
وی تاکید کرد:هر کس بخواهد به این قضایا دامن بزند باید پاسخگو باشد و احتمال اینکه سراغ چنین افرادی هم برویم، زیاد است.
سردار انصاری با بیان اینکه اختلاف های قبلی بین افراد وجود داشته و از افراد سابقه دار هستند گفت : برخورد قاطع پلیس در انتظاراین افراد است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
پدرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اتفاقا باید این کلیپ ها پخش شود تا با اینگونه افراد با قاطعیت برخورد شود که چنین اتفاقی برای شخص دیگری اتفاق نیفتد
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
جای تاسف داره آقای..... و ........با این مدیریتتون.
قطعا این افراد با وساطت و آشنا بازی .......تبرئه خواهند شد. فقط این وسط مردم بیچاره هستند که باید روحشون از دیدن این صحنه ها جریحه دار میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
یاسوج نا امن ترین شهر استانه واقعا مدیریتی نداره کلا همه چی تو یاسوج بصورت هردمبیله. خدایی یاسوج بجز داشتن هوای خوب چیز دیگه ایی هم داره؟؟؟ آبروی استان را برده
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
جناب دادستان کل استان و دادستان‌های شهرستانهای استان جوانان بین 15 تا 23 ساله قدار بند و سامورایی شدند 60 درصدشون قمه و شمشیر به کمر میبندن یا فرهنگسازی کنید یا حداقل مثل قبل افراد زیر 25 سال مشکوک را بازرسی هر چند که تفتیش کار خوبی نیست اما امنیت خانواده ها متزلزل شده و راهی جز برخورد سنگین با کسانی که سلاح‌های سرد استفاده میکنن نیست البته نه اینکه دنبال قمه بگردن یه دست ورق ببینن طرف را بازداشت کنن فقط سلاح سرد خصوصا قمه و شمشیر
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
....... خوابه که شهر نا امن شده دزدی ده برابر شده تو روز روشن توشهر گوشی مردم را میدزدن وفرار میکنن.کیف خانمی را سرهفت تیر برداشتن فرار کردن.سرقت خودروها صدبرابر شده ب.........اگه نمیتونی مدیریت کنی انصراف بده یکی دیکه بیاد اصلا یاسوج هیچ امنیتی نداره هیچ...خدا لعنت کنه مدیران بی بو وبخار را که فقط پول میخورن .اصلا مردم یاسوج امتیت ندارن هیچ امنیتی نیست از تهران باید شکایت کنیم نامه بفرستیم تا کمک کنن یکی دیگه بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
در یک کلام اداره استان لیاقت میخواد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار