نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، عملکرد خوب آتش‌نشانان در اطفای حریق آتش‌سوزی پارکینگ دولت‌آباد را مانع فاجعه برزگ در استان دانست و گفت: اقدام به موقع آتش‌نشانان در این حادثه به استان اعتبار و آبرو بخشید.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با جمعی از آتشنشان کرمانشاهی با تقدیر از عملکرد شجاعانه آن‌ها در اطفای حریق آتش‌سوزی پارکینگ دولت‌آباد که هفته گذشته رخ داد، اظهار داشت: آتش‌نشانی شغلی سخت و پرخطر است، چرا که جنگیدن با آتش کار هر کسی نیست.

وی تصریح کرد: در این حادثه با آتش گرفتن چندین تریلی حاوی بنزین، مردان شجاعی با وجود خطرات زیاد از جان خود مایه گذاشتند و ایثارگونه بر دل آتش زدند تا جان خیلی‌ها را نجات دهند، این تعهد خدمت که سبب امنیت خاطر شهروندان می‌شود، همواره شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عملکرد خوب آتش‌نشانان را مانع فاجعه برزگ در استان دانست و گفت: آتش‌نشانان با روحیه ایثار و فداکاری و در کوتاه‌ترین زمان از یک اتفاق ناگوار که می‌توانست خسارت‌های مالی بیش از این و حتی جانی در برداشته باشد، جلوگیری کردند و با اقدام به موقع خود، به استان اعتبار و آبرو بخشیدند.

علما از آتش‌نشانان به عنوان بزرگترین سرمایه‌های شهر یاد کرد و با اشاره به سختی کار آن‌ها، افزود: آتش‌نشان‌ها در لحظات بحرانی، همچون سیل، زلزله و ...بدون هیچ چشم‌داشتی و با گذشت از جان خود به کمک مردم می‌شتابند.

وی با یادآوری حادثه پلاسکو و خدمات شایسته آتش‌نشانان در این حادثه، گفت: بالاترین عبادت خدمت به مردم است و کسانی که در حوادثی و عملیاتی چون غرق‌شدگی، آتش، آوار، زلزله و... جان خود را برای نجات دیگران از دست می‌دهند، حکم شهید را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار