کد خبر: ۸۸۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 05 August 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانه دار شدن "شادی" تا مهرماه ۹۹ خبر داد و گفت: از امروز به بعد تمام هزینه های درمانی و جراحی، شادی در داخل کشور را پرداخت می کنیم.
 
قوام خَشنه پدر شادی دختر 18 ساله ای که به بیماری نامشخصی مبتلا شده امروز و در دیداری خاص با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.


کلانتری در این دیدار آخرین وضعیت جسمانی شادی را جویا شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی و مجید محمدیان مدیرکل حوزه استاندار  نیز در این دیدار حضور داشتند.

کلانتری در این دیدار با بیان اینکه از دوبار در کما رفتن شادی در این مقطع زمانی کوتاه اطلاع نداشتم، اظهار داشت: متاثر شدم و تمام تلاش خود را برای بهبودی کامل شادی به کار می گیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر شما دارای ۲ مشکل اساسی هستید، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تاکنون مستاجر بودید و شاید این جا به جایی نه تنها در روحیه بلکه برای جسم شادی نیز ضرر و زیان داشته باشد؛ دستور دادیم که در روستای قلعه گل محل زندگی کنونی شما یک واحد مسکونی از محل مسکن روستایی احداث کنند.

کلانتری در ادامه این دیدار در تماس تلفنی با جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خواستار ساخت این واحد مسکونی با وام بلاعوض شد و تاکید کرد: در یک اقدام جهادی این مهم باید عملیاتی شود.

وی خطاب به مدیرکل بنیاد مسکن، گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا حتی یک روز زودتر این خانه احداث شود تا  هزینه کمتری به خانواده شادی تحمیل شود.

کلانتری  با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن از فردا کار خود را در قلعه گل آغاز می کند، افزود: این خانه به اندازه ساخت ۱۰۰ خانه دیگر ارزش معنوی دارد و باید تا مهر ماه افتتاح شود.

استاندار با تاکید بر اینکه آرامش شادی برای ما بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: از امروز به بعد تمامی هزینه های درمان و جراحی  شادی در داخل کشور را بر عهده می گیریم.

وی افزود: کمک های موردی از طریق دستگاه های خدمات رسان از جمله کمیته امداد نیز در اختیار خانواده شادی قرار خواهد گرفت.

نماینده ارشد اجرایی استان تاکید کرد: باتوجه به نداشتن بیمه درمانی برای شادی اقدامات لازم جهت بیمه دارشدنش را فراهم خواهیم کرد.


کلانتری از خَشنه پدر شادی خواست که هرماه و قبل از مراجعه شادی به شهرهای دیگر برای تکمیل دوره درمان به صورت تلفنی با شخص استاندار این موضوع را مطرح کرده تا هماهنگی های لازم جهت کمک به شادی انجام شود.

گفتنی است استاندار امروز نیز  بیش از ۸ میلیون تومان هزینه های درمان شادی که در گذشته خانواده وی متحمل شدن را پرداخت کرد.

لازم به ذکر است ۳ اردیبهشت ماه ۹۹ موضوع و مشکلات شادی دختری ۱۸ ساله در یکی از مناطق دورافتاده شهرستان کهگیلویه در یکی از رسانه های استان منتشر شد.

حسین کلانتری درست ۱۷ روز پس از انتشار این خبر دستور ویژه ای برای رفع مشکلات شادی صادر کرد و اکنون نیز به‌صورت جد و مداوم پیگیری وضعیت شادی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار