رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت : خانم کوهنوردی که دچار مصدومیت شده بود با اقدام تیم های امدادی این جمعیت نجات و به مراکز درمانی منتقل شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 06 August 2020
رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت : خانم کوهنوردی که دچار مصدومیت شده بود با اقدام تیم های امدادی این جمعیت نجات و به مراکز درمانی منتقل شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امان الله جهان بین افزود : مورخ ۱۵ مرداد ۹۹  ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه تماس تلفنی با سامانه اضطراری 112 جمعیت هلال احمر از سوی کوهنوردان در منطقه حوض دال دنا مبنی بر حادثه شکستگی پای یک خانم ۳۵ ساله ثبت و از طرف امدادگران اقدام شد.
جهانبین گفت : این حادثه برای کوهنوردی  که به  صورت خانوادگی به قله ۴۰۰۰  متری در نزدیکی جانپناه حوض دال دنا رفته بودند ، رخ داده بود و باعث شکستگی پای بانوی کوهنورد شد .
وی ادامه داد : به محض دریاف خبر یک تیم ۵ نفره با تجهیزات  تخصصی نجات کوهستان شهرستان دنا و تیم واکنش سریع استان به منطقه اعزام و با توجه به بعد مسافت تصمیم بر اعزام مصدوم با بالگرد گردید.
جهانبین ادامه داد : جمعیت هلال احمر استان با پیگیری و تماس با سازمان امداد و نجات مبنی بر اعزام بالگرد به منطقه حوض دال دنا جهت انتقال مصدوم و موافقت سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت اعزام بالگرد به استان یک تیم کوهنوردی ۳ نفره از جمعیت هلال احمر استان  ویک تیم مردمی وبه همراه ۴ نفر از کادر پرواز در ساعت ۱۹/۲۰ دقیقه از فرودگاه یاسوج به سمت ارتفاعات دنا(حوض دال) پرواز و مصدوم را از طریق بالگرد به فرودگاه انتقال و از فرودگاه با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال دادند.
وی اظهار داشت : در این عملیات امدادی ، تیمهای تخصصی به تعداد ۸ نفر ، تیم پشتیبان ۵ نفر ، تیم امبولانس ۳ نفر ، خودروهای در گیر ۲ عدد کمک دار ، یک امبولانس و یک بالگرد ، اقدام به عملیات امداد نمودند.
جهانبین در پایان گفت : جهت اجرای عملیات ، هماهنگی های لازم بین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل بحران و دادستان مرکز استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر انجام گرفت .
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سلام و تقدیر و تشکر از امدادرسانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار