پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده بزودی راه اندازی می شود. با اجرای این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازى رشته فلوشیپ فوق تخصصی در رشته هایی مانند دندان پزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام و لب فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 06 August 2020

به گزارش تابناک مازندران. دکتر علی شافی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل《بُنَک》 اظهارداشت:
یکی از اقدامات اخیر بنیاد هماهنگی با نیکوکار محترم حاجیه خانم لیلاعالی مقام مادرشهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده جهت تجهیز و راه اندازی پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی اطفال و بزرگسالان و بیمارستان دندان پزشکی می باشد كه به پيشنهاد دانشكاه علوم پزشكى صورت كرفت و تفاهم نامه تجهيز آن با اقاى دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل امضا شد.
پلی کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی خواهد شد.

خلق حماسه نیکوکاری توسط مادر دو شهید در بابل
 


بر اساس این گزارش، این مرکز که در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد و دارای 33 دستگاه یونیت و تخت بیهوشی می باشد به بخش فعلی دندانپزشکی تحت بیهوشی بیمارستان که به بیماران کم توان جسمی و حرکتی ارائه خدمات می نماید می پیوندد و همچنین از امکانات عمومی و اختصاصی بیمارستان روحانی نیز بهره مند خواهد شد.
بخش عمده هزینه تجهیز این مرکز از سوی مادر والا مقام شهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده، سرکار خانم لیلا عالی مقام تأمین می گردد که دسترنج یک عمر تلاش و قناعت ایشان و همسر درگذشته شان پدر شهیدان شعبان زاده می باشد.
این مجموعه در کنار بخش جراحی فک و صورت بیمارستان شهید بهشتی که آن نیز پیش از این توسط 《بُنَک》راه اندازی گردید، و وجود دانشکده دندان پزشکی فعال با بیش از چهارصد یونیت دندان پزشکی، ۴۷۰ دانشجوی دکتری، ۹۵ دستیار در ۱۰ رشته تخصصی و ۷۵ عضو هیئت علمی، بابل را به قطب دندان پزشکی شمال کشور تبدیل نموده است.
با اجرای این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازى رشته فلوشیپ فوق تخصصی در رشته هایی مانند دندان پزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام و لب فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار