کد خبر: ۸۸۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 07 August 2020

مطالبه گری و تشریح خدمات دو وظیفه خطیر خبرنگاران هر جامعه است

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز کشور در راس خبرنگاران فعال دیار لنده تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در بر افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

به اعتقاد اینجانب خبرنگاران انسان های هستند که نماد عینی تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.

بی شک این عزیزان چشمان بیدار هر جامعه ای و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند.ازینرو می توان گفت بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های آنان خواهد بود.

از تعریف کلی خبرنگار و وصف سختی های این صنف که بگذریم با بخشی از فعالین این حرفه در جوامع کوچتر می رسیم.
جاهای که قطعا مشکلات بیشتر و وظیفه یک خبرنگار سنگین تر میشود.

(رسانه های محلی)
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است چرا که خود در میان مشکلات زندگی میکنند.

شهرستان نوپای لنده نمونه بارز عینی همین جوامع محلی توسعه نیافته در بخش های مختلف بود که خبرنگاران آن پا به پای مسئولین و سایر اقشار مطالبه گری کردند تا امروز لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.

قلم زدن های که باعث شد لنده پس از سالها تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شود و امروز به جرات می توان گفت منطقه ای هستیم که به هر گوشه از آن که نگاه کنیم جنب و جوش و فعالیت عمرانی را می بینیم.
امروز بواسطه مطالبه گریهای خبرنگاران، آنانکه که گاه خود از مشکلات می گفتند و گاه صدای مسولین و منتقدین شدند، بحمدلله صدای غرش ماشین آلات را از میان کوه و تپه و دشت های لنده می شنویم.

حال که بحمدلله پس از سالها این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است و در هر حوزه ای که مطالبه ای داشته ایم کارگاهی برپا شده است نوبت به وظیفه خطیر تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می رسد.

اکنون انتظار میرود (در کنار انتقال حتی کوچک ترین مطالبات و مشکلاتی بجای مانده که خواست مردم است) خبرنگاران عزیز در راستای امید بخشی به جامعه وارد میدان تشریح خدماتی شوند که خود روزی آنها را مطالبه می کردند.

با تشکر از همه تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز

سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار