کد خبر: ۸۸۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 10 August 2020
گلخانه‌داران استان و شهرستان بویراحمد نسبت به حذف معافیت بیمه کارفرمای واحدهای گلخانه تجمع کردند و آن را مساوی با تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران در سال جهش تولید دانستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، جمعی از گلخانه‌داران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج در اعتراض به حذف معافیت بیمه کارفرما مقابل استانداری این استان تجمع و این کار را مساوی با تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران در سال جهش تولید دانستند.
یکی از این افراد به خبرنگاران گفت: از روزی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده تاکنون هیچ مسوولی به ما کمکی نکرده و هر روز دنبال راهی هستند تا هزینه جدیدی به ما تحمیل کنند.
وی با انتقاد تند از مسوولان گفت: از اسفند تا حالا سعی نکردند مشکلات ما را حتی با صحبت کردند حل کنند، تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی اختصاص یافته اما برای اینکه باید به آن برسیم باید ۱۳۰۰ پله را طی کنیم.
این تولیدکننده ادامه داد: برای جذب تسهیلات کرونا دو سه ماهی باید وقت بگذاری تا بلکه ۳۰ میلیون تسهیلات دریافتی کنیم در حالی که اگر واحد گلخانه‌ای یک روز تعطیل شود ۲۰۰ میلیون ضرر می‌دهد.
وی عنوان کرد: مسوولان می‌گویند از تولید کننده حمایت می‌کنیم اما این چه حمایتی است که با یک قبض، برق واحد قطع می‌شود؟
یکی دیگر از فعالان و تولید کنندگان گلخانه‌ای در ادامه با بیان اینکه ۲۰ ساله است در حوزه تولید فعالیت می‌کنم، افزود: پشیمانم که به حوزه تولید آمدم مسوولان هر روز برنامه‌ تازه‌ای برای زمین زدن تولید به کار می‌گیرند.
وی عنوان کرد: همه آنهایی که برای اعتراض به حذف معافیت مالیاتی کارفرما تجمع کرده‌اند همه تولید کننده هستند و هیچ برچسب جریان فتنه‌ای به ما نمی‌چسبد تولید در حال زمین خوردن است به همین جهت اینجا جمع شدیم تا مسوولان چاره‌اندیشی کنند.
یکی دیگر از گلخانه‌داران با بیان اینکه تولید کننده باید صبح تا عصر در محل کارش،باشد، گفت: اما ما باید صبح تا عصر در ادارات این استان بچرخیم و شاهد قانون‌های من‌درآوردی باشیم اینجا با تولید کننده سلیقه‌ای برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش ، گلخانه‌داران استان خواستار دیدار با استاندار و معاون اقتصادی استاندار بودند تا بلکه مشکل بیش از ۵۰ واحد گلخانه‌ای حل و فصل شود.
برچسب ها: تجمع اعتراضی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار