کد خبر: ۸۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 11 August 2020
در حالی که یکی از علل رد اعتبارنامه تاجگردون، شائبه صحت مدرک تحصیلی وی بود، اخیرا به عضویت هیأت علمی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در آمده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فارس نوشت : در حالی که یکی از علل رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم، شائبه صحت مدرک تحصیلی دکترای وی بود، اخیرا وی به عضویت هیأت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در آمده است.
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری است و در دولت یازدهم، مسعود نیلی رئیس آن بود و اکنون محمد نهاوندیان ریاست آن را بر عهده دارد.
این موسسه که به موسسه نیاوران هم مشهور است، از زمان تاسیس تاکنون خصوصا در سه دولت سازندگی، اصلاحات و دولت یازدهم و دوازدهم، مکان فعالیت اقتصاددان‌های نئولیبرال بوده است. تربیت‌شدگان این موسسه هم اکثرا در دولت روحانی، سمت‌های حساسی در دستگاه‌های اقتصادی به دست آورده‌اند.
به گزارش فارس، غلامرضا تاجگردون در یازدهمین دوره انتخابات مجلس حائز اکثریت آراء شد اما نمایندگان مجلس به دلایلی همچون توزیع رانت، دستکاری مصوبات مجلس، شائبه در صحت مدرک تحصیلی، سواستفاده از موقعیت و... اعتبارنامه وی را تصویب نکردند که در نتیجه تاجگردون به مجلس راه نیافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار