شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 11 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان به کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه امروز یک بیمار کرونایی در استان فوت کرد.
یزدانپناه با بیان اینکه شمار قربانیان کرونا در استان به ۶۷ نفر رسیده است، افزود: این بیمار فوتی از شهرستان کهگیلویه بوده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ استان خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون ۱۶۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: امروز نیز جواب ۲۲۵ نمونه را از آزمایشگاه دریافت کردیم که بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد (۴۵ درصد)، کهگیلویه، گچساران و لنده بود.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲۵۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: روزانه شاهد گسترش و کثرت انتشار ویروس کرونا در جامعه هستیم و‌تا زمان ساخته شدن واکسن یا دارویی قطعی در کنار سایر نکات بهداشت فردی وعمومی هر فردی که از خانه خارج می‌شود باید حتما ماسک بزند.

یزدانپناه بیان کرد: استفاده همگانی از ماسک یکی از مهمترین اقدامات پیشگیرانه است که می‌تواند شیوع برخی بیماری‌های تنفسی ویروسی از جمله کووید ۱۹ را محدود کند.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک به تنهایی برای تامین سطح مناسبی از محافظت کافی نیست و سایر اقدامات بهداشتی نیز باید در کنار آن اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار