بی شک افکار عمومی منتظر پاسخ و اقدام قانونی مسئولین در این زمینه است و باید دید که نهایتا این مصوبه به مرحله اجرا خواهد رسید و یا اینکه به عنوان مصوبه ای غیرقانونی از طرف استاندار مورد بازبینی قرار خواهد گرفت؟!
کد خبر: ۸۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 11 August 2020

وضعیت زیست محیطی بغرنج حاشیه رودخانه بشار یاسوج از جمله دغدغه های همیشگی دوستداران و فعالین حفاظت از محیط زیست و البته اغلب استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه اعلام صریح انتقال کارخانه های تولید شن و ماسه از حاشیه رودخانه بشار بوده است و تا اینجای کار همه از این تصمیم راضی بوده اند.
یک بام و دو هوای مسئولین در مورد کارخانه های شن و ماسه / آقای استاندار خبر دارد؟
علیرغم تصمیمات اعلام شده برای انتقال کارخانه های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار اما گویا این موضوع با یک مصوبه شورای برنامه ریزی استان دچار تناقضی آشکار شده است.
بنابر اخبار رسیده به تابناک کهگیلویه و بویراحمد در نشست اخیر شورای برنامه ریزی استان ، یکی از کارخانه های شن و ماسه از انتقال کارخانه خود معاف شده است!
بنابر این گزارش در خصوص انتقال این کارخانه در نشست مذکور اقدام به رای گیری شده است و با اختلاف 1 رای ابقاء این کارخانه در حاشیه بشار تصویب شده است!
حال این سوال مطرح می شود که این مصوبه که نوعی یک بام و دو هوای مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در تصمیم گیری ها را به افکار عمومی القاء می کند ، با اطلاع و آگاهی استاندار صورت گرفته است یا نه؟
نکته دیگر اینکه شکی نیست استثنا شدن یک کارخانه از انتقال ناشی از اعمال نفوذ در شورا بوده است و اگر دیگر کارخانه داران هم بتوانند راهی برای اعمال نفوذ پیدا کنند ، آیا برگشت و ابقاء دیگر کارخانه های تولید شن و ماسه که ملزم به انتقال از محدوده بشار شده اند را دوباره و البته این بار با مصوبات قانونی شاهد خواهیم بود؟
بی شک افکار عمومی منتظر پاسخ و اقدام قانونی مسئولین در این زمینه است و باید دید که نهایتا این مصوبه به مرحله اجرا خواهد رسید و یا اینکه به عنوان مصوبه ای غیرقانونی از طرف استاندار مورد بازبینی قرار خواهد گرفت؟!
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
کارخانه های ماسه شوروتولیدماسه گاهی کنارخودگودالهای عمیقی بوجودمی آورندهراسناک، اینان چگونه پاسخ میدهندواین گودالهاراباچه چیزی پرومسطح میکنند؟؟.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار