معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شده است، گفت: این بنیاد ۲۷۰ میلیارد ریال برای افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مختلف عمرانی و زیرساختی هلیلان اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 12 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محسن منصوری  در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های عمرانی شهرستان هلیلان به همراه معاون امور عمرانی استاندار ایلام و فرماندار هلیلان اظهار داشت: روز گذشته در نشست قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان با حضور استاندار ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و امروز نیز در این سفر ۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی هلیلان تخصیص یافت.

وی افزود: ۲۷۰ میلیارد ریالی که از سوی بنیاد مستضعفان به شهرستان هلیلان اختصاص می یابد در قالب پروژه های مشارکتی تکمیلی و آورده است اما افتتاح و بهره داری بعضی از این پروژه ها از ابتدا تا بهره برداری بر عهده بنیاد است.

منصوری یادآور شد: جهت تسریع در انجام پروژه‌ های در دست اجرا و برای تکمیل و اتمام پروژه های زیرساختی هلیلان برابر با اعتباری که از سوی بنیاد اختصاص می یابد به همان میزان هم دولت و استان اعتبار تخصیص می دهند.

معاون بنیاد مستضعفان ادامه داد: در این سفر همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در راستای تحقق شعار جهش تولید و اشتغال جوانان مورد تصویب قرار گرفت.

مدیر عامل بنیاد علوی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به هلیلان در زمینه ها و حوزه‌های مختلف است، یادآور شد: این اعتبار در زمینه هایی همچون حوزه راه، نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس، آب شرب و حوزه کشاورزی، زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، مبلمان شهری شهر توحید، حوزه جهاد کشاورزی و بهداشت درمان شهرستان اختصاص می یابد.

منصوری تاکید کرد: هدف بنیاد مستعضعفان محرومیت زدایی در کشور و شهرستان های کم برخوردار نظیر هلیلان است که با اجرای این پروژه ها در شهرستان هایی مانند هلیلان در آینده نزدیک این مناطق از محرومیت رها شده و در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می کنند.

فرماندار هلیلان نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: از زمان انتصاب بعنوان نخستین فرماندار هلیلان تا به امروز از همه مناطق محروم شهرستان به ویژه منطقه زردلان، گرمسیر، سردسیر و همچنین از زیرساخت های عمرانی روستاهای این منطقه بازدید شده است.

سعید شهبازی گفت: در تلاشیم حضور مدیران کشوری و استانی در هلیلان تداوم داشته باشد و شاهد رشد و توسعه و حل مسائل زیرساختی این شهرستان باشیم.

وی در ادامه با اشاره با قرار گرفتن شهرستان تازه تاسیس هلیلان بعنوان شهرستانی که مورد تاکید و عنایت مدیران استانی و کشوری جهت برون رفت از محرومیت قرار گرفته است، افزود: با تلاش استاندار ایلام و همت مدیران استانی، محرومیت این شهرستان به زودی رفع می شود.

شهبازی در ادامه این بازدید با اشاره به مستقل شدن بسیاری از ادارات شهرستان تا به امروز و نیز استقرار سه اداره جدید در این شهرستان، اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر و ظرفیت های بسیار بالای منطقه، این شهرستان در آینده نه چندان دور بعنوان شهرستانی مهم و کلیدی در استان معرفی می شود.

گفتی است در جریان سفر یک روزه معاون بنیاد مستعضفان و مدیر عامل بنیاد علوی به هلیلان به همراه مدیران استانی و فرماندار هلیلان، وی ضمن بازید از روند پیشرفت فیزیکی پل جزمان، راه تنگ تیر به میدر و مرکز جامع سلامت پیاز آباد، در جریان خواسته های مردمی روستاهای ورمله و پیاز آباد قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار