هشدار فرماندار لنده؛
در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سید خدادوست موسوی فرماندار،خواستار رعایت بیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 13 August 2020

تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار لنده با اشاره به سیر صعودی ویروس کرونا گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی این شهرستان را به وضعیت قرمز نزدیک کرده است.

سید خدادوست موسوی اظهارداشت: بی تفاوتی مردم در عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ، عادی شدن ویروس کرونا و بی توجهی به هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی وضعیت لنده را به حالت هشدار درآورده است.

وی بر مشارکت مردم در رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد و گفت: همه نهادها  موظف اند موارد بهداشتی را از امروز با نظارت شبکه بهداشت و درمان برای کنترل ویروس کرونا رعایت کنند.

وی گفت: نیاز است شبکه بهداشت، امور صنفی و نیروی انتظامی با بازرسی از صنوف، بازاریان را مکلف به رعایت پروتکل بهداشتی کنند.

فرماندار لنده گفت: برگزاری هرگونه جلسه، جشن و مراسمات مذهبی تا اعلام شرایط عادی با رعایت موازین بهداشتی ادامه و در صورت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی حتما باید تعطیل شوند.

موسوی اظهارداشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان در شهرستانهای همجوار نیاز است شهروندان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی گفت: اطلاع رسانی برای مراسمات عزاداری از طریق بلندگو ممنوع و نیروی انتظامی بر اساس قانون خودرو را توقیف کند.

موسوی اظهارداشت: عروسی ها و مراسمات عزاداری ها منبع بزرگترین خطر مبتلا و شیوع ویروس کرونا است.

شهرستان لنده بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار