سرهنگ خوشوقت در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بیشترین نوع تخلفات رانندگی در استان و همچنین شهر هایی که در صدر تخلفات هستند را نام برد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ 15 August 2020

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بیشترین نوع تخلفات رانندگی در استان و همچنین شهرستان هایی که در صدر تخلفات هستند را نام برد.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به برخی مشکلات ترافیکی در شهر های استان گفت :خط کشی خیابان ها برای تعیین سهم عبور است که رانندگان ضمن شناختن حریم خود در بین خطوط حرکت کنند اما متاسفانه مشکل عدم خط کشی مسیرهای تردد خودرویی شهرها نه فقط در یاسوج بلکه در کل شهرهای استان وجود دارد.
وی افزود : خط کشی خیابان ها ، نصب علائم رانندگی ، تعریض معابر و اقداماتی از این دست در سطح شهرها وظیفه شهرداری است .
خوشوقت ادامه داد : مطابق مصوباتی که در جلسات متعدد داشته ایم شهرداری ها ملزم به خط کشی معابر شهری هستند. هر چند پلیس با جدیت پیگیر این موضوع است اما با توجه به اینکه هزینه اجرا با شهرداری ها است ، عملا کاری از دست پلیس راهنمایی و رانندگی بر نمی آید.
توقف های غیر ضرور پس از نیمه شب!
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه گفت : چراغ های راهنمایی و رانندگی در شهر یاسوج مشکل جدی دارند ! یکی از این مشکلات مربوط به فاز بندی این چراغ ها است .
سرهنگ خوشوقت افزود : سیکل چراغ ها باید به گونه ای باشد که در زمان های مختلف به صورت خودکار تغییر کنند اما در شهر یاسوج چنین نیست به عنوان مثال شما بعد از ساعت 1 نیمه شب هم مجبور هستید پشت چراغ قرمزها توقف کنید و یا اینکه به صورت دستی کسی در عملکرد چراغ تغییر ایجاد کند! در حالی که چراغ های هوشمند و به روز شده در ساعات مشخص به صورت خودکار تغییر عملکرد می دهند .
وی به مشکل دیگر چراغ راهنماهای شهر یاسوج هم اشاره کرد و گفت : در بیشتر چراغ های شهر یاسوج چراغ زرد وجود ندارد در حالی که تعبیه این چراغ اهمیت زیادی در تردد خودروها در چهار راه ها دارد.
پر تخلف ترین رانندگان استان در کدام شهرستان ها هستند ؟
سرهنگ اسماعیل خوشوقت در ادامه گفت : بیشترین و عمده تخلفات رانندگی شهری به ترتیب در 3 شهر بویراحمد ، گچساران و یاسوج رخ می دهد .
خوشوقت افزود : ترتیب تخلفات در دیگر شهر های استان بهد از 3 شهر بزرگ استان به ترتیب ، بهمئی ، چرام ، باشت ، دنا و لنده است .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد افزود : بیشترین تخلفات شهری استان مربوط به ، توقف های دوبل ، استفاده از تلفن همراه ، نبستن کمربند ایمنی و تخلف های ساکن مانند سد معبرها ، توقف های دوبله ، توقف در مدخل ورودی و خروجی تقاطع ها و توقف در زیر تابلوهای توقف ممنوع است .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار