کد خبر: ۸۸۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 15 August 2020
کتاب «اقشار آسیب پذیر و مددکاری اجتماعی» امروز شنبه در آیینی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
  به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این آیین، گفت: نویسنده کتاب «اقشار آسیب پذیر و مددکاری اجتماعی» عبدی دانش آموز یکی از امدادگران کمیته امداد استان است. 
قباد مبشری اظهار داشت: موضوع این کتاب شناخت انواع آسیب ‌های اجتماعی و نحوه تربیت مددکاران حرفه ‌ای در کمیته امداد امام  خمینی (ره) برای کمک به پیشبرد هر چه بهتر امور مربوطه است. 
وی افزود: کتاب «اقشار آسیب پذیر و مددکاری اجتماعی» پس از بررسی و تأیید در هیأت ارزیابی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و  بویراحمد به چاپ رسید.  
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیشنهاد نشر این کتاب برای استفاده و بهره مندی مددکاران دیگر استان ها به مسؤولان حوزه پژوهش کمیته امداد کشور داده شده است. 
مبشری عنوان کرد: امید است که چاپ کتاب «اقشار آسیب پذیر و مددکاری اجتماعی» از سوی امدادگر کمیته امداد امام خمینی (ره)  کهگیلویه و بویراحمد آغاز راهی برای ثبت و انتقال دانش سایر کارکنان این نهاد در حوزه‌ های مختلف باشد. 
وی ابراز داشت: شناسایی، ثبت، مستندسازی، انتقال و بکارگیری دانش کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اعم از  شاغلان و بازنشستگان در دستور کار بوده و با جدیت پیگیری می شود. 
عبدی دانش ‌آموز نویسنده کتاب «اقشار آسیب‌ پذیر و مددکاری اجتماعی» در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار