رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور:
رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز با تأکید بر اینکه تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و تحت پوشش سازمان بهزیستی در دستور کار است، گفت: تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 19 August 2020

تأمین مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول تحت پوشش بهزیستی

به گزارش تابناک سمنان: محسن خاکپور بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان بهزیستی به‌ویژه خانواده‌های دارای دو معلول و بالاتر در حوزه تأمین مسکن رویکرد اصلی این انجمن است، اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری بین پنج وزارت خانه و سازمان برای تأمین مسکن این خانواده‌ها منعقدشده است.

وی بابیان اینکه ساخت مسکن با بهره‌گیری از ظرفیت خیران برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه وظیفه اصلی این انجمن در تفاهم‌نامه مذکور است، افزود: شناسایی اقشار آسیب‌پذیر و واجد شرایط از دیگر وظایف مهم این نهاد محسوب می‌شود.

رئیس انجمن خیران مسکن‌ساز کشور با اشاره به اینکه تأمین ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های پایین جامعه در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: در بحث مسکن روستایی تاکنون مبلغ ۳۶ میلیون تومان به هر واحد مسکونی کمک بلاعوض اختصاص‌یافته است.

خاکپور با تأکید بر اینکه این انجمن از سال ۸۲ در حال فعالیت است، ابراز کرد: در حوزه شهری برای هر خانواده دو معلول از طرف بهزیستی و واحد زمین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مبلغ ۱۴۰ میلیون تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار