کد خبر: ۸۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 19 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد پس از معرفی آخرین گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت ، معدن و‌تجارت و عدم موفقیت وی در کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی ، بلافاصله گمانه زنی ها درباره آخرین گزینه های احتمالی و جدی مطرح شد ، البته در این میان کسانی هم بوده و هستند که با استفاده از این فرصت پیش آمده به گزینه سازی و خود مطرح سازی روی آوردند ، اما در حقیقت مدیریت بزرگترین و کلیدی ترین وزارت خانه تخصصی دولت که نقشی کارساز دارد توجه کافی و‌دقت لازم را می طلبد ، با ذکر این‌موارد در نهایت بیشتر رسانه ها عمدتا بر روی ۵ گزینه واجد شرایط تمرکز کرده  و نام می برند که از همه لحاظ ، سوابق و کارنامه صلاحیت حضور و سکانداری وزارت صمت را دارا هستند ولی باید صبر کرد تا بهترین و اصلح ترین گزینه در سال پایانی عمر دولت دوم تدبیر و امید معرفی و انتخاب گردد.

#محسن مهر علیزاده
#بهمن حسین‌زاده
#مصطفی سالاری
#داریوش اسماعیلی
#خداداد غریب پور

۱_محسن مهر علیزاده
از مدیران ارشد سه دهه گذشته و معاون دولت اصلاحات و معاون وزیر صنایع سنگین بوده است ، استانداری خراسان رضوی و استانداری اصفهان را در کارنامه خود دارد که با قانون منع بکارگیری بازنشستگان از قطار دولت پیاده شد.
وی نامزد ریاست جمهوری هم بوده و هم اکنون ریاست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای را بر عهده دارد. اما بیشتر گفته می شود رغبتی برای قبول مسولیت نداشته و برخی از دوستان وی ایشان را مطرح کردند.

۲_بهمن حسین زاده
از مدیران جوان، پرتوان و باانگیزه از خطه آذربایجان است که سالها در استان های آذربایجانغربی، آذربایجانغربی، و اردبیل مسولیت داشته است، با مدارج علمی و دانشگاهی مورد حمایت صنعتگران ، نخبگان و جوانان شمال غرب کشور است که هم اکنون معاونت وزارت صمت، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران را بر عهده دارد و در سال ۹۸ در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر و مدیر نمونه وزارت صمت شده است. کمیسیر ژنرال ایران در اکسپو ۲۰ ۲۰ دوبی هم بر عهده دارد.
و بخاطر حضور در نمایشگاه ها با برنامه محوری از موفقیت ها، پیشرفت ها و موانع صنعتی، تولیدی ، بازرگانی و معدنی آشنا و تسلط کافی دارد.
مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجانغربی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانشرقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل ، مدیر کل آموزش  صنایع کشور، مدیر کارخانه آرتا کابل، مدیرکارخانه نساجی در کارنامه ایشان دیده می شود.

۳_مصطفی سالاری
هم اکنون مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور ، تحصیل کرده حقوق و اهل استان بوشهر است ، قایم مقام ستاد وقت دکتر روحانی در سال ۹۲ استان بوشهر ، استاندار دولت اول تدبیر و امید در استان بوشهر و استانداری گیلان و مدیر امور حقوقی منطقه ویژه اقتصادی عسلویه را در کارنامه خود دارد.

۴_داریوش اسماعیلی
استاد زمین شناسی و نماینده مردم لارستان استان فارس در دوره نهم و دهم مجلس است که بخاطر قبول تصدی معاونت امور معدنی وزارت صمت از مجلس استعفا و باحکم رضا رحمانی جایگزین جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت شد ، وی سوابق کم اجرایی دارد و در وزارت صمت با حجم عظیمی از فعالیت ها به اذعان کارشناسان نمی تواند موفق ظاهر شود.

۵_ خداداد غریب پور
یکی دیگر از گزینه ها فرماندار دولت اصلاحات در یاسوج است که هم اکنون مدیر عامل ایمیدرو است.و به عنوان چهره اجرایی و صنعتی اصلاح طلب شناخته می شود.
غریب پور همچنان یکی از گزینه های استانداری کهگیویه و بویر احمد نیز بوده است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان، مدیر عامل شرکت صنایع گلستان نیز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار