سفر دو معاون وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن داشتن خبرها و افتتاح های خوشایند که شیرینی سفر برای مردم استان و مسئولین بهداشتی بود اما شاهد تجمعی هم بود که باید از آن به عنوان تلخی این سفر یاد کرد!
کد خبر: ۸۸۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 20 August 2020
تلخ و شیرین سفر معاونین وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد / تجمعی که باید به وزیر گزارش شود ! + فیلم
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از روز گذشته معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون درمان وزیر بهداشت سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز کرده که روز گذشته یک افتتاح در بویراحمد داشتند و امروز هم خبرهای خوش برای سه شهرستان ، لنده ، گچساران و بهمئی را خواهند داشت.
شیرینی سفر
روز گذشته پس از 15 سال بالاخره کلینیک تخصصی شهید مفتح افتتاح شد! این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آموزشی در زمینی به مساحت عرصه یازده هزار مترمربع با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰متر مربع و با اعتبار حدود ۳۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
این مرکز با حضور سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت  و استاندار کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد. به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی  پیش بینی های لازم برای پوشش ۳۲ پزشک در قالب این کلینیک انجام شده است و در حال تلاش و رایزنی برای افزایش آن به تعداد ۹۵ پزشک هستند.
این سفر شیرینی های دیگری هم داشت از جمله وعده معاون کهگیلویه و بویراحمدی وزیر بهداشت برای استخدام های جدید و البته لحاظ سهمیه برای بیمارستان های جدیدالتاسیس استان ، کلنگ زنی بیمارستان لنده و البته اینکه بیمارستان های بهمئی و نرگسی گچساران نیز با تکمیل تجهیزات در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .
تلخی سفر ! تجمعی که باید به وزیر گزارش شود !
اما به هنگام افتتاح کلنیک شهید مفتح تجمعی صورت گرفت که برخی از تکنسین های دهان و دندان خواستار تعیین وضعیت خود پس از 3 سال بلاتکلیفی شده بوده اند !
ببینید !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار