مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام؛
شهرستان تازه تاسیس هلیلان با توجه به عمق محرومیت باید از نظر ایجاد زیرساخت های عمرانی بطور ویژه دیده شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 21 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری اظهار داشت: شهرستان تازه تاسیس هلیلان با توجه به عمق محرومیت باید از نظر ایجاد زیرساخت های عمرانی بطور ویژه دیده شود.

وی افزود: این شهرستان بدلیل بعد مسافت با مرکز استان از امکانات کمتری به نسبت سایر مناطق برخوردار است و با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی و حضور بنیاد مستضعفان می توان تا حد زیادی از مشکلات مردم این شهرستان کم کرد.

مدیرعامل آبفای ایلام یادآور شد: یکی از اصلی ترین مشکلات این شهرستان تامین آب پایدار بویژه در مناطق روستایی است که برنامه ریزی گسترده ای برای حل این مسئله در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

تیموری تاکید کرد: از ۵۷ روستای دارای سکنه این شهرستان ۲۱ روستا برای تامین آب با مشکل مواجه هستند که حل این معضل نیازمند تخصیص اعتبار از سوی دستگاه های مسوول است.

وی اضافه کرد: هم اکنون عملیات آبرسانی به ۲ روستا و بهسازی پنج حلقه چاه در این منطقه در حال اجراست و بدین منظور نیز یک هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: می توان معضل کم آبی ۱۱ روستای شهرستان هلیلان را با تخصیص فوری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار حل کرد.

هلیلان دی ماه سال گذشته با تصویب هیات دولت از چرداول منفک و به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان ۳،۵ درصد مساحت و ۲،۵ درصد جمعیت استان ایلام معادل ۲۰ هزار نفر را به خود اختصاص داده است./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار