سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی
فعالیت توئیتری برخی سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا نمایندگان فعلی و ادوار مجلس یکی از موضوعاتی است که در حوزه های رسانه ای و عمومی بازتاب های زیادی دارد.
کد خبر: ۸۹۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴ 23 August 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، فعالیت توئیتری برخی سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصا نمایندگان فعلی و ادوار مجلس یکی از موضوعاتی است که در حوزه های رسانه ای و عمومی بازتاب های زیادی دارد.
وقتی صحبت از فعالیت های رسانه ای و یا فضای مجازی می شود مباحث تولید محتوا ، زمان استفاده و انتشار محتوا و بازخورد و واکنش مخاطبان از نکات کلیدی برای کاربر سیاسی فعال است که نقش تعیین کننده دارد.
رتبه اول تاثیرگذاری سیاسیون استان در توئیتر بی شک متعلق به غلام رضا تاجگردون است که در این فضا هم مانند دیگر فضاهای مجازی با هر انتشار مطلبی به موضوعات مهم اشاره می کند و مورد توجه جدی انبوهی از مخاطبان قرار می گیرد .
تاجگردون در آخرین توئیت خود به زاکانی عامل اصلی و موثر در عدم تایید اعتبارنامه خود حمله می کند که البته با واکنش های متفاوت مخاطبان مواجه می شود !
واکنش کاربران به آخرین توئیت های تاجگردون ، بزرگواری و موحد
واکنش کاربران به آخرین توئیت های تاجگردون ، بزرگواری و موحد
 
سید علی محمد بزرگواری دیگر چهره سیاسی استان است که تجربه دو دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارد و مدتی است که فعالیت توئیتری خود را آغاز کرده است و اتفاقا پای ثابت توئیت زدن در این فضا است!
بزرگواری هر چند آنچنان که تاجگردون با توئیت هایش مخاطبان این فضا را به واکنش وا می دارد موفق نیست اما در خصوص واکنش به موضوعات روز در هر زمینه ای چه فرهنگی چه سیاسی و چه مناسبتی معمولا پای ثابت توئیت زدن است !
بزرگواری در یکی از آخرین توئیت هایش اولین کسی بود که موضوع کنار گذاشتن یکی از مسئولین ملی استان توسط زاکانی را منتشر کرد و البته با واکنش انتقادی یکی از کاربران هم مواجه شد!
واکنش کاربران به آخرین توئیت های تاجگردون ، بزرگواری و موحد
سید محمد موحد اما همچنان به نظر می رسد بی حوصله است و چندان تمایلی به حضور در این فضا ندارد و البته گاه گاهی هم که توئیتی منتشر می کند ، چندان مورد توجه کاربران قرار نمی گیرد و واکنشی را هم برنمی انگیزد !
در مجموع به نظر می رسد موحد پا به سن گذاشته آنچنان شور و حرارت ادوار گذشته نمایندگی را ندارد و بیشتر سعی در حفظ آرامش و فاصله گرفتن از فضای سیاسی جامعه را دارد . 
موحد در آخرین توئیتی که در حساب کاربری منتسب به وی منتشر شده است به موضوع برقراری روابط دیپلماتیک امارات و رژیم صهیونیستی اشاره کرده و آورده است "ما فرزندان فاطمه و ملت امام حسینیم و انقلاب عظیم ما در امتداد عاشورای حسینی ! ارتباط صهیونیسم با برخی سران سست عنصر منطقه نه ماهیتش را تغییر میدهد ونه زمان پایانش را! سربلند این کارزار #عاشورائیان بوده و ما ناصران حسین زمانیم!
واکنش کاربران به آخرین توئیت های تاجگردون ، بزرگواری و موحد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
خدا ازاین روسیاهترت کنه جناب تاج گردون کارشناس ارشد8+7 نون من وسه تابچه ام رو سال ۹۶ بریدی خدا ازت نگذره به حق خون گلوی علی اصعر امام حسین ....... (بیمارستان بی بی حکیمه (س)اسفند۹۶
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار