معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اتمام کار بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق ظرف سه ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 23 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیرحسین شکرریز در خصوص آخرین روند بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق شهرستان سرپلذهاب اظهار کرد: این پروژه هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دارد و قرار است ظرف سه ماه آینده به اتمام برسد.

شکرریز با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مجموعه بهره‌بردار این پروژه است، افزود: هزینه های ساخت این پروژه را استانداری، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و اوقاف تامین کرده‌اند و بنیاد مسکن مجری طرح است.

معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق با زیربنای 3300 متر مربع در حال ساخت است و کارهای مربوط به نصب اسکلت و ساخت اولیه آن به اتمام رسیده و هم اکنون پروژه در مرحله نماسازی، تکمیل گنبد، کف‌سازی و... است.

وی اعتبار مورد نیاز برای بازسازی بقعه احمدبن‌اسحاق را بیش از 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی این بقعه تامین شده و پروژه هم اکنون مشکل اعتباری ندارد.

شکریز یادآوری کرد: بقعه احمدبن‌اسحاق شهرستان سرپلذهاب در در زلزله 7.3 ریشتری سال 1396 استان کرمانشاه آسیب جدی دیده بود که کار تخریب و بازسازی این بقعه از آبان سال 1397 آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار بود تا پایان سال گذشته تحویل شود که کار بازسازی آن به دلایلی از جمله شیوع بیماری کرونابه تعویق افتاد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار