یکی از معلمان شاغل در شهرستان چرام به دلیل بیماری سرطان روز یک شنبه 2 شهریور ماه و در آستانه بازگشایی مدارس در یکی از بیمارستان های شهر شیراز دار فانی را وداع گفت .
کد خبر: ۸۹۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱ 24 August 2020

یکی از معلمان شاغل در شهرستان چرام به دلیل بیماری سرطان روز یک شنبه 2 شهریور ماه و در آستانه بازگشایی مدارس در یکی از بیمارستان های شهر شیراز دار فانی را وداع گفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی ضامن محسنی معلم مقطع ابتدایی شهرستان چرام است که چند سالی گرفتار بیماری سرطان شده بود ولی این بیماری نشد وی طی این سال ها هرگز از تدریس دست بکشید.
بنابراین گزارش با وجود شدت بیماری و با توجه به این نکته که وی خواستار حضور در کلاس درس بود ، امسال هم با ابلاغ سال قبل که معلم روستای امامزاده محمود بود برایش صادر شد ولی متاسفانه روز یکشنبه این معلم مسئولیت پذیر در شیراز وبعد از چند روز بستری به دیار حق شتافت.
در پی درگذشت این معلم فداکار ، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام پیامی صادر نمود. 
در پیام صدرالله عزیزی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام»
خانواده محترم محسنی
با کمال تاسف و تاثر خبر ناباورانه ، نابهنگام و شوک اور درگذشت همکار گرامی عرصه تعلیم و تربیت، فرهنگی فرهیخته واخلاق مدار، انسانی صبور،متعهد، محبوب و مقبول و معلم نمونه شهرستان چرام در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ، زنده یاد علی ضامن محسنی ، غمی سنگین را در دل ما جای داد.
معلمی که مفتخر است حدود۲۹ سال از عمر گرانبهای خود را در عرصه علم و دانش فرزندان شهرستان سپری نمود و تحمل جای خالی ایشان بسیار سنگین و شکننده است.
دریغا تقدیر بر ان شد که شمع وجودش خاموش گردد و گل های با طراوت بوستان علم و دانش به سوگ و ماتم ایشان بنشینند.
لذا اینجانب و مجموعه همکاران ضمن تسلیت و تعزیت ماه محرم وشهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ؛ با دلی اکنده از اندوه ، مصیبت وارده را به بازماندگان بویژه خانواده محترم ان عزیز سفر کرده وجامعه شریف فرهنگی و دانش اموزی شهرستان چرام تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان غفران الهی برای ان مرحوم و صبر و شکیبایی برای همه دوستدارانش بویژه شاگردانش مسئلت دارم.
صدرالله عزیزی
مدیریت اموزش و پرورش شهرستان چرام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار