از جمله نقاط قوت و امیدوار کننده امروز که موجب تشکر مردم در برخی مناطق گردید پیگیری های فوری و تلفنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 25 August 2020
حواشی جالب حضور موحد در برنامه های بهره برداری از طرح های هفته دولت در لنده + فیلم
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز (سه شنبه 4 شهریور) و در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مناسبتی هفته دولت ، که با حضور سید محمد موحد نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد حواشی جالبی رخ داد از جمله پیگیری های تلفنی درخواست های مدرمی توسط نماینده!
از جمله نقاط قوت و امیدوار کننده امروز که موجب تشکر مردم در برخی مناطق گردید پیگیری های فوری و تلفنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.
در پی حضور مسئولین و نماینده مجلس در برنامه های امروز از جمله شهرک سرآسیاب و روستای قیام مراجعات زیاد مردمی بود که محتوای اکثریت درخواست ها مطالبات عمومی بود که در یک اقدام خوب و قابل تقدیر نماینده محترم مردم در مجلس بمحض طرح موضوع از سوی مردم اقدام به تماس فوری با مدیران کل و مسولین مربوطه میکرد. تماس های که قطعا روند پیگیری ها را تسریع و موجبات رضایت مندی مردم را فراهم خواهد ساخت.
در یک نمونه از این مطالبات که از سوی اهالی روستای قیام مطرح شد، موضوع ضعف آنتن دهی تلفن همراه و نبود شبکه های اینترنتی بود که سید محمد موحد طی تماسی با مدیر کل مخابرات استان پیگیر و خواستار رفع فوری این مشکل شد. اقدامی که منجر به تقدیر و تشکر و خوشحالی مردم این منطقه شد.

در شهرک سرآسیاب نیز در پی مراجعات مردمی شهردار شهر لنده این وعده را به نماینده مجلس و مسئولین داد که تا پایان ۱۴۰۰ تمامی کوچه و خیابان های شهرک های چهارگانه که از حداقل های امکانات شهری 
شهردار لنده در آیین افتتاحیه آسفالت شهرک سرآسیاب بدین نکته نیز اشاره کرد که با همراهی بنیاد علوی و کمک مالی این نهاد هم اکنون شهرداری و شورای شهر در حال اجرای یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی شهرستان( زیر سازی و آسفالت معابر شهرک های سرآسیاب،بهاران و فجر) هستند که بخش قابل توجهی از مشکلات زیر ساخت های شهری با بهره برداری و تکمیل این فاز از کار عمرانی رفع می شود.
سید محمد موحد در ادامه در پی مطالبات مردمی نسبت به تاخیر در روند اجرایی چندین زمین چمن مصنوعی در این شهرستان نیز با مدیر کل ورزش و جوانان تماس داشت که مدیر کل ورزش و جوانان این وعده را داد که فردا طی جلسه ای مشترک با معاون اقتصادی استاندار نسبت به رفع مشکلات این موضوع پیگیری های لازم را داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
خداشاهده غیر اژ دروغ چیزی تحویل مردم نمیده.۲۰ساله کهگیلویه رو به خاک سیاه کشوندی
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
انشالله این روند خوب ادامه داشته باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار