هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی استان ها :
کلانتری گفت : از کسانی که به این توصیه ها عمل می کنند تشکر می کنیم اما کسانی که رعایت نمی کنند از ورودی های شهر برگردانده خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 27 August 2020
استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد و برخی از شهرهای آن از جمله شهر گردشگر پذیر یاسوج هم در وضعیت قرمز این بیماری .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایام محرم و در پیش بودن تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی باعث شده است خطر ورود گردشگران برخی استان های همسایه به مناطق خوش آب و هوای کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج و سی سخت به جدیت احساس شود !
پیش بینی چنین شرایطی با توجه به بی مبالاتی برخی گردشگران این استان ها و ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شد که حسین کلانتری به صراحت اعلام کند پذیرای هیچ مهمانی از استان هایی مانند خوزستان ، بوشهر و فارس با توجه به اینکه عمده گردشگران ورودی به استان از این استان ها است نخواهند بود.
کلانتری خطاب به این گونه افراد که هیچ گونه ملاحظه ای ندارند گفت : اگر به فکر کرونا نیستید حداقل حرمت محرم را نگه دارید هر وقت کرونا تمام شد قدم شما بر چشم ما .
وی افزود : در حضور مقامات قضایی و انتظامی اعلام می کنم که هیچ کس حق نصب چادر در پارک ها را ندارد . همه مکان های گردشگری باید بسته شوند.
کلانتری به اشاره به ایام محرم ادامه داد : در این روزها اگر کرونا هم نباشد ، تاسوعا و عاشورا در ایران و کهگیلویه و بویراحمد حرمت دارد . آیا روز عاشورا روز تفریح است؟ در این روزها هر کس به زادگاه خود می رود با فرهنگ محلی خود به عزاداری می پردازد.
کلانتری گفت : از کسانی که به این توصیه ها عمل می کنند تشکر می کنیم اما کسانی که رعایت نمی کنند از ورودی شهرها برگردانده خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار