مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان در طرح نذر خون خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 28 August 2020
اجرای طرح نذرخون اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سروان پاسدار فخرالدین رضایی در حاشیه طرح نذر خون اصحاب رسانه شهر یاسوج گفت: اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای شیوع بیماری کرونا همپای کارکنان بهداشت و درمان و دیگر نیروهای جهادی و  مردمی استان در امر مقابله با کرونا از طریق اطلاع رسانی اخبار و خدمات صورت گرفته توسط دستگاه های مختلف استان، تلاش های شایسته ای از خود نشان دادند.
رضایی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک های مومنانه به قشرهای آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در عمل حضور موفقی از خودبه نمایش گذاشتند و این همدلی ها تاکنون نیز ادامه دارد.
مدیربسیج رسالنه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به ایام شهادت امام حسین ( ع) و یاران باوفایشان و نیز بحث نیاز به اهدای خون در ایام شیوع بیماری کرونا، اصحاب رسانه استان با حضور در پایگاه های انتقال خون در سطح استان نسبت به نذز خون خود در این ایام اقدام می نمایند.
وی با بیان طرح نذر خون اصحاب رسانه استان از امروز پنج شنبه ( ششم شهریور 99) آغاز شده و تا پایان ماه محرم ادامه دارد، گفت: امروز جمعی از همکاران با حضور در پایگاه انتقال خون شهر یاسوج نسبت به این کار خداپسندانه اقدام نمودند.
رضایی از خبرنگاران فعال استان که فعالیت شبانه روزی آن ها در شرایط کرونایی باعث افزایش امید، اطلاعات پزشکی و بهداشتی مردم و تسهیل در ارائه خدمات و کمک به مشارکت عمومی در مقابله با کرونا شده است تقدیر کرد. 

دکتر رستم حسن زاده مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین از حضور خبرنگاران بسیجی جهت اهدای خون تشکر کرد و اقدام بسیج رسانه استان در این شرایط کرونایی را اقدامی جهادی و قابل تحسین خواند.
وی افزود: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد همواره اداره کل انتقال خون استان را در انجام ماموریت و وظایف خود یاری داده اند و ما نیز همواره قدردان و حامی اصحاب رسانه خواهیم بود.
حسن زاده بیان کرد: با تلاش همکاران خوبمان در اداره کل انتقال خون استان و با سخاوت و روحیه ایثار مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، در ایام شیوع کرونا نه تنها کمبود خون و فراورده های خونی نداشته ایم بلکه بخشی از این  فرآورده ها را به دیگر مناطق همجوار استان ارسال کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار