در یکی از شهرستان های گرمسیری رخ داد:
در اقدامی عجیب یکی از نهادهای حمایتی در یکی از شهرستان های گرمسیری استان اقدام به فراخوان اعطای برخی اقلام خوراکی نموده است که با حضور و تجمع گسترده مردمی مواجه شده است!
کد خبر: ۸۹۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 01 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تاکنون نزدیک به هشتاد جلسه از سری نشست های ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شده است و تقریبا در همه این نشست ها تکیه کلام استاندار و اعضای دائمی این نشست یعنی مسئولین بهداشتی و درمانی ، تقاضای رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی است .
بخش مهمی از این درخواست های استاندار مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه های دولتی است که ضمن اعلام برخوردهای تنبیهی با مدیران و کارکنانی که رعایت فاصله گذاری اجتماعی را نمی نمایند از این دستگاه ها با تاکید خواسته است اقدام به فراخوانی هایی که موجب تجمع مردمی می شوند نکنند.
در حالی که بسیاری از برنامه های ملی و مذهبی به دلیل ترس از تجمعات یا برگزار نمی شود و یا اینکه با نظارت های بسیار سختگیرانه اجرا شده اند مانند سوگواری های محرم و یا کنکور! اما در اقدامی عجیب یکی از نهادهای حمایتی در یکی از شهرستان های گرمسیری استان اقدام به فراخوان اعطای برخی اقلام خوراکی نموده است که با حضور و تجمع گسترده مردمی مواجه شده است!
نکته عجیب این است که در این فراخوان برای دریافت این کمک ها ، تعداد زیادی از افراد روستایی از مناطق مختلف در یک محل جمع شده اند ! این در حالی است که در جلسات استانی مقابله با کرونا بارها استاندار به نهادهای حمایتی تذکر داده بود که در خدمات دهی خود به مردم نسبت به رعایت پروتکل ها نهایت دقت را داشته باشند! (لازم به توضیح است این اقدام در روزهای قبل از تاسوعا و عاشورا رخ داده است)
با توجه به در پیش بودن فصل سرما و زمان معمول شیوع آنفلوآنزا و ترس از تاثیرگذاری منفی بر روی شیوع گسترده تر کرونا ، به نظر می رسد برخورد با چنین اقداماتی لازم است به صورت جدی تری در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
احتمالا بهمئی ( لیکک) هست ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار