کد خبر: ۸۹۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 02 September 2020
بیش از ۹۵ درصدِ شرایط برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری در کهگیلویه وبویراحمد فراهم شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران آموزش و پرورش کشور و استان در یاسوج گفت: بر اساس اعلام ستاد کرونای استان، کلاس‌های درسی به صورت غیرحضوری، نیمه حضوری و حضوری در ۳ وضعیت قرمز، زرد و سفید فعالیت خود را آغاز می کنند.
حسین کلانتری افزود: با توجه به وقفه ایجاد شده در سال تحصیلی گذشته و شرایط ویژه کرونایی ضرورت دارد در مناطق با وضعیت سفید اولیاء و معلمان با مشارکت و همراهی، فعالیت کلاس‌های حضوری را آغاز کنند.
وی ادامه داد: نقشه راه آموزش وپرورش، سند تحول بنیادین است و باید برای اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب در موضوع تعلیم وتربیت پیمانِ عمل ببندیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج هم گفت: مردم، مربیان ودستگاه‌های اجرایی مشارکت کنند تا وقفه ایجاد شده در حوزه آموزشی وپرورشی ترمیم وجبران شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی افزود: خانواده‌ها در هنگام استفاده فرزندان از فضای مجازی مراقب آسیب‌های این فضا نیز باشند.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه مربیان نیز در این زمینه سنگین‌تر شده است ادامه داد: هزینه در آموزش وپرورش به منزله ایجاد سرمایه برای پیشرفت وترقی کشور است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: بیش از ۹۵ درصدِ شرایط برای بازگشایی مدارس در ۳ حالت حضوری، غیرحضوری ونیمه حضوری فراهم شده است.
هادی زارع پور افزود: با توجه به شرایط ۳ گانه کرونایی، مدارس کهگیلویه وبویراحمد از ۱۵ شهریورماه به صورت حضوری و غیرحضوری بازگشایی می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به وجود بیش از ۴۳ درصد مدارس ابتدایی زیر ۱۰ نفر جمعیت مدارس در مناطق با وضعیت سفید، مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
در اجلاس رؤسای آموزش وپرورش در بیش از ۱۰ کارگروه تخصصی راهبرد‌های سالانه آموزش وپرورش اعلام می‌شود. / صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار