نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح تنگه مهریان به صراحت مشکلات حوزه انتخابیه خود و استان را مطرح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 03 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم بویراحمد ، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی پروژه احداث تقاطع غیر هم سطح تنگه مهریان به صراحت مشکلات حوزه انتخابیه خود و استان را مطرح کرد.

نماینده شهرستان های بویر احمد و دنا و مارگون در این مراسم گفت: این پروژه با عنایت وزیر راه و شهرسازی و تلاش های استاندار در حال اجراست.
روشنفکر افزود: حضور شما مایه برکت و خرسندی و خوشحالی است که با افزایش طول باند فرودگاه شرایط خوبی برای نشست و برخواست هواپیماها فراهم شد و  روزانه ما می توانیم در این فرودگاه از یاسوج به تهران و برعکس سفر داشته باشیم .
وی افزود: اگر مردم به فرودگاه اعتماد داشته باشند و به موقع پروازها صورت گیرد  می توان شاهد رونق فرودگاهی در مرکز استان بود .
روشنفکر گفت: از شما درخواست داریم که تکلیف فرودگاه یاسوج و روند تعطیلی ان حل شود  اگر قرار است تعطیلی آن ادامه داشته باشد وجود فرودگاه برای مرکز استان  سودی ندارد.
روشنفکر افزود: بیش از ۳۰۰ هکتار از زمین های زراعی در اختیار فرودگاه است و میلیارد ها تومان هزینه این فرودگاه شده است اگر شرایط مانند گذشته باشد نمی تواند برای توسعه استان سودمند باشد و اگر این ۳۰۰ هکتار مورد کشت مردم قرار می گرفت میلیاردها تومان سود برای مردم داشت بنابراین انتظار داریم حمایت تجهیزاتی در روزهای برفی و بارونی برای فرودگاه یاسوج فراهم شود.
نماینده بویراحمد دنا و مارگون گفت: یکی از شاخص های توسعه  را جاده های مواصلاتی عنوان کرد و در خطاب به وزیر راه گفت : تقاضا داریم استان که محصور و مسدود است توجه ویژه به راه ها را خواستاریم .
وی  با بیان اینکه راه روستایی استان نیازمند توسعه است  گفت : دیگر استان ها به دنبال توسعه آزادراه ها هستند اما در استان اکثر جاده ها خاکی است و کلیه حمل و نقل ها زمینی است بنابراین توجه به وضعیت استان  در این خصوص و همت مسئولان به ایجاد آزاد راه ضرورت ویژه دارد.
روشنفکر گفت : اگر آزادراه یاسوج به اصفهان و ۴ خطه یاسوج شیراز پیگری شود  خیلی از مشکلات مرکز استان در بحث ترافیک و راه  حل خواهد شد.
نماینده بویراحمد و دنا در آئین کلنک زنی تقاطع غیر هم سطح مهریان  اتصال جاده کبگیان دهدشت و  اتصال راه آهن یاسوج و اقلیدرا نیازمند توجه ویژه وزیر راه دانست و گفت ، اگر اعتبارات راه آهن با این وضعیت باشد 50 سال دیگر شاهر بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

نکته جالب سخنان روشنفکر این بود که وی در واکنش به برخی خبرها مبنی بر اینکه سفر وزیر راه به استان چگونه صورت گرفته است که وی گفت : حضور وزیر در این محل نتیجه تلاش های استاندار بوده است که از وی تشکر می کنم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
اینگاری هی املا ایخونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار