مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از علوم پزشکی به دلیل قرار دادن نامه رسمی ستاد ملی کرونا به رسانه‌ها انتقاد کرد‌.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 05 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز و با حضور احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنگ تربیت به مناسبت بازگشایی مدارس نواخته شد.
در این آیین که مدیرکل آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسوولان استانی حضور داشتند هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: 166 هزار و ۸۵۹ نفر دانش‌آموز در ۳ هزار و ۴۶ مدرسه تحصیل می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از علوم پزشکی به دلیل قرار دادن نامه رسمی ستاد ملی کرونا به رسانه‌ها انتقاد کرد‌.
هادی زارع‌پور افزود : بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی کرونا بود و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد موظف است تصمیمات این ستاد را اجرایی کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به نامه رسمی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده بود انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رفت نامه‌ای که رسمی و دولتی و مصوبه ستاد کرونای کشور بود را دانشگاه علوم پزشکی در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌داد تا این همه هجمه به آموزش و پرورش وارد شود.
وی بیان کرد: این چند روز فشارهای زیادی روی من و همکارانم در آموزش و پرورش بود.رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفته بود ما را همراهی می‌کند اما همین دست‌آویزی برای تخریب یک دستگاه شد و رسانه‌ها بر علیه ما هجمه داشتند.
این مسوول بیان کرد: دستورات و پروتکل‌های بهداشتی که در مدارس باید رعایت شود این است که دانش‌آموزان باید حتما ماسک و دستکش داشته و فاصله یک متری را رعایت کنند.
زارع‌پور با اشاره به کاهش ساعات درسی گفت: ساعت کلاس‌ها از ۹۰ دقیقه به ۳۵دقیقه کاهش یافته، ضمن اینکه پنجره‌ها در طول ساعات کلاسی باید باز و کلاس تهویه سالم داشته باشد.
وی تصریح کرد: در خودرو سرویس‌ها نباید بیش از ۳ نفر باشند و مینی‌بوس نصف ظرفیت حضور داشته باشند.
 
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد هم با انتقاد شدید از عدم همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش  در بازگشایی مدارس گفت: جای تاسف است که ۹ روز آب مدرسه مهدیه اکبرآباد قطع شده بود.
کورش دلشاد بیان کرد: متاسفانه آب آموزش و پرورش شهرستان را هم مدتی قطع کرده بودند که این نشان‌دهنده تعامل با ما نیست‌.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش متعلق به کورش دلشاد و هادی زارع‌پور و دیگران نیست و همه مسوولان فرزندانشان در آموزش و پرورش مشغول به تحصیل هستند.

بازگشایی مدارس با انتقاد صریح از دانشگاه علوم پزشکی + تصاویر
 
بازگشایی مدارس با انتقاد صریح از دانشگاه علوم پزشکی + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار