دکتر علی مندنی پور که در این انتخابات توانست نفر دوم لیست پنج نفره اعضای اصلی باشد پیامی منتشر کرد .
کد خبر: ۸۹۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 06 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیزدهم شهریور ماه ۹۹ بر اساس اعلام رسمی و تحت شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا سی و دومین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.
بنابر این گزارش پس از پایان انتخابات نتایج بر اساس شمارش الکترونیکی سیستم اخذ آراء به ترتیب تعداد آراء منتخبین (نفرات اول تا پنجم اعضای اصلی و نفرات ششم تا هشتم اعضای علی البدل هیأت مدیره می باشند) منتشر شد.
اعلام نتایج انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری / مندنی پور پیروز شد و پیام داد + تصاویر
دکتر علی مندنی پور که در این انتخابات توانست نفر دوم لیست پنج نفره اعضای اصلی باشد پیامی منتشر کرد .
متن کامل پیام:
"به نامِ آنکه جان را فکرت آموخت!"

 همکاران عزیز؛ درود.
 
   محبّت تان را قدر دانسته و ارج می گذارم.
درجایگاهِ عضو کوچکی از خانواده ریشه‌دار و آبرومندِ وکالت از دلبستگی و احساس مسئولیّت تان  نسبت به آینده کانون وکلاء( خانه مشترک مان) افتخار کرده و سپاسگزارم و در این میان دغدغه تان در باره سرنوشت آینده "خانه‌مشترک" را درک کرده ، و پاس می دارم .
اعلام نتایج انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد / مندنی پور پیروز شد و پیام داد + تصاویر

تردیدی ندارم وحدت، همدلی و همگامی فرزندان دلسوز و وظیفه‌شناسِ "خانواده بزرگ وکالت " چونان  گذشته و به وقتِ نیازدر قالبِ قانون و‌منطق خود را نشان داده و از گردنه های پر پیچ و خمِ پیشِ رو با اقتدار و به سلامت عبور خواهیم کرد.

وظیفه خود می‌داند، نخست از اعضایِ محترم هیات نظارت و جمعِ همکاران و کارکنانی که  زحمت برگزاری این انتخابات را بر خود هموار نمودند، تشکر نماید.
  تهنیّتی به منتخبان و خسته نباشید ی به شرکت‌کنندگانِ پرانگیزه در این رقابت صنفی.
 اقبالِ پر شمار همکاران از انتخابات با وجود وضعیّت نه چندان مطلوبِ متّاثر از ویروس کرونا ستودنی است.
 
 جا دارد،به تمامی همکارانی که در این رقابت انتخاباتی با ریختن رای شان به صندوق ، وظیفه صنفی شان را با وجود "نامهربانی ها "و‌ "نارضایتی ها" به تمام و‌کمال انجام داده، خستگی راه را بجان خریده و ساعت ها ایستادن های طولانی وملال آور را تجربه کردند،دستمریزاد گفته و‌ از درگاهِ ایزدِ یکتا، برای تک تکِ شان، آرزوی تندرستی ، بهروزی و شادکامی و آرامشِ خیال داشته باشم. 
به همکاران‌ِدرد آشنایی که به من رای دادند ونیز آنانی که رای ندادند، به حرمت "اراده آزاد"سلام و سپاس ویژه دارم و آینده کانون را در قسمتی، مرهون پیام معنا دار و رسای رای ارزشمند شان دراین برهه حسّاسِ زمانی ارزیابی می کنم.

  همکارانِ خوبم ؛
نشانه های حاضر گواهِ روشنی بر این واقعیّتِ تلخ است ،که در گذارِ از مسیرِ پیش رو، روزهای نه چندان آفتابی و ای بسا طوفانی انتظارمان را می کشند!
 تکیه گاه مان حضرتِ حقّ ، دستگیره مان قانون و حامی مان آنانی خواهند بود که به آینده ی بهترِ این مرز و بوم می اندیشند، قانون ملاک و معیارشان بوده ، حقوق و آزادی های فردی و اجتماعی را باور داشته و بدان پایبند‌اند.

 راه برون رفتِ از انبوهِ مشکلاتِ بعضاً "خود بافته" و بیشتر "دِگَر ساخته" در این وادی خطیر و پر خطر ،همانا، ازبسترِاکسیرِ شفا بخشِ " وحدت و همدلی" می گذرد.

 وکیل ایم و ذات و اقتضایِ حرفه مان فرمان‌بُرداری و اطاعت از قانون و خواسته همیشگی مان، آزادی، استقلال و آبادی مامِ میهن و صد البّته قوام ،دوام ، اعتبار و استقلالِ کانون وکلاء، ‌ این نهادِ دیرپای مدنیِ و خدمتگذار، با تکیه بر منزلت و شان وکیل وپوشیدن ردایِ مصونیّت بر قامتِ "این یاورِ عدالت"، در انجام‌‌ِ وظائف وکالتی و در چارچوب قانون. 

بی آنکه فراموش کنیم، منافع و مصالح کانون اولویّت نخست ماست.

  هماره مِهرتان ماندگار و زنجیره بهم پیوسته وَحدت تان، استوار، و برقرار باد.

دکتر علی مندنی پور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم آور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
ماافتخارمیکنیم به اصل ونسب لرها /خسته نباشید:، جناب آقای دکترمندنی پور زنده باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار