در جلسه وبینار مجمع سالانه فدراسیون سوارکاری ایران مطرح شد :
در این نشست مجازی رییس هیات سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با توجه به پیگیری های هیات و علی رغم توانمندی و استعداد سوارکاران و پتانسیل خوبی که این استان دارا می باشد اما مشکلات اساسی و زیرساختی موجود مانع پیشرفت این ورزش شده است.
کد خبر: ۸۹۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 08 September 2020
اسب سواری کهگیلویه و بویراحمد و چالش ها
جلسه مجمع سالانه فدراسیون سوارکاری باتوجه به بیماری کرونا بصورت ویدئو کنفرانس و مجازی (وبینار) با حضور دکتر علینژاد معاونت وزارت ورزش ، دکتر خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری و کاظمیان دبیر فدراسیون با ۲۸ تن از  رییسان  هیات استانها برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست مجازی رییس هیات سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری دکتر خلیلی رییس فدراسیون ، کاظمیان دبیر هیئت و دکتر علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : با  توجه به پیگیری های هیات و علی رغم توانمندی و استعداد سوارکاران و پتانسیل خوبی که  این استان دارا می باشد اما مشکلات اساسی و زیرساختی موجود مانع پیشرفت این ورزش شده است.
اسب سواری کهگیلویه و بویراحمد و چالش ها
 
فرشاد نگین تاجی افزود : از مهمترین مشکلات عدم وجود مربی رسمی می باشد که در این راستا نمی توان از بیمه نیز بهره برد .
نگین تاجی ادامه داد : با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوب این استان در سوارکاری انتظار می رود توجه بیشتری در این زمینه انجام شود تا بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
وی گفت : با توجه به الزام بیمه زمین ها و محیط ها جهت برگزاری مسابقات و هزینه بالای آن پیشنهاد می شود بیمه به صورت متمرکز و زیر نظر فدراسیون صورت پذیرد .
اسب سواری کهگیلویه و بویراحمد و چالش ها
اعضای هیئت سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع به صورت مجازی شرکت کردند
لازم به توضیح است مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری از ساعت پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد، معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور  کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی الپیک و علیرضا خسروی و مستجاب الدعوه مدیرکل و معاون دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری برگزار شد.
مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران ، مربیان و ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیات های استانی نیز به صورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.
این نشست با هدف بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از  ارائه عملکرد توسط مسعود خلیلی رییس فدراسیون به مجمع،  مورد تأیید قرار گرفت.
لازم به توضیح است برخی از روسای هیئت های استانی در این جلسه وبینار به بیان موضوعات و مشکلات مربوط به این ورزش در استان خود پرداختند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
درود بر هیات محترم سوارکاری ک بسیار فعال و درسوز هستند
بخصوص دکتر نگین تاجی و خانم نجفی
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
درود و خسته نباشید خدمت بانوی با اصالت و پرتلاش سرکار خانم نجفی
موفق و سربلند باشی عزیزم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
درود بر خانم نجفی
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
درود بر اقایان ستار و امین اکبری که معنی دلسوز رو واسه اسبازان معنا کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار