موحد تصریح کرد: بیمارستان ۳۲تختخوابی لیکک یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان بهمئی است که انتظار داریم وزیر دستور دهد تا هر چه سریعتر این پروژه افتتاح و بخشی از مشکلات این شهرستان برطرف شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ 08 September 2020

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در دیدار با وزیر بهداشت مشکلات حوزه بهداشت و درمان چهار شهرستان را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به آنها شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز با سعید نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در این دیدار گفت: مجاهدت مجموعه عظیم وزارت بهداشت و درمان در این بحران عظیم یعنی ویروس کرونا، یادآور خاطرات از خودگذشتگی‌های دلاور مردان و شیرزنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است.
وی با تشکر از وزیر بهداشت به خاطر توجه‌های پیشین خود به استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص شهرستان چهارگانه گفت: متاسفانه کمبودهایی هست که برای پیشبرد اهداف وزارتخانه و آسایش زندگی مردم آن را باید بیان کرد.
موحد تصریح کرد: بیمارستان ۳۲تختخوابی لیکک یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان بهمئی است که انتظار داریم وزیر دستور دهد تا هر چه سریعتر این پروژه افتتاح و بخشی از مشکلات این شهرستان برطرف شود.
وی بیان داشت: در شهرها چرام و لنده نیز ساخت بیمارستان‌ها آغاز شده است و امیدواریم که وزارت بهداشت روند ساخت را پیگیری کند تا هر چه سریعتر این بیمارستانها به بهره برداری برسند.
درخواست موحد از وزیر بهداشت

موحد با اشاره به وضعیت موجود کرونا در کشور و درگیر بودن کادر درمان برای تلاش و مبارزه با این ویروس منحوس، افزود: انتظار داریم وزارت بهداشت در مورد افزایش اعتبارات و تجهیزات برای بیمارستان و مراکز درمانی ۴ شهرستان باید مثبت تری نگاه کند.
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در پایان سخنان خود با تاکید بر وجود ظرفیت‌های بسیار زیاد در شهرستان‌های  از دکتر نمکی درخواست کرد که با ایجاد دانشکده پرستاری در شهر دهدشت موافقت کند.
وزیر بهداشت نیز در این دیدار با تشکر از پیگیری‌های سید محمد موحد در مورد وضعیت بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه خود گفت: وزارت بهداشت در میدان جهاد قرار گرفته است و به حمدالله با تلاشهای تمامی مجموعه در حال مبارزه سنگین با این ویروس هستیم.
وی با تاکید بر اینکه بیمارستان لیکک در حال روند پایانی خود را در طی می‌کند و در آینده نزدیک این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید، تاکید کرد:بیمارستانهای چرام و لنده را نیز با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد تجهیزات و اعتبارات کرونایی نیز بیان داشت: با توجه به محرومیت‌های منطقه ان شاءالله از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.
وزیر با استقبال از پیشنهاد سید محمد موحد در مورد احداث دانشکده پرستاری در شهر دهدشت با نظر موافق دستور بررسی و پیگیری این درخواست را صادر کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار