کد خبر: ۸۹۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 08 September 2020
آموزشیاران بیکار شده نهضت سوادآموزی در سومین روز از اعتراض خود در تهران از برگزاری جلسه امروز نمایندگان مجلس با وزیر آموزش وپرورش خبر دادند. در این جلسه قرار بود درخصوص وضعیت استخدام نهضتی‌های جا مانده از آزمون تصمیماتی گرفته شود که به جایی نرسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل ایلنا، یکی از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی حاضر در تجمع امروز گفت: امروز سومین روزی است که ما از کار و زندگی خود در مناطق مختلف کشور دست کشیده‌ایم و برای مطالبه خواسته‌هایمان به  مجلس پناه آورده‌ایم تا شاید به مشکلاتمان رسیدگی شود.
او افزود: بعد از سه شبانه‌روز که در تهران هستیم، امروز سه‌شنبه (۱۸ شهریور ماه) وزیر آموزش وپرورش برای پاسخ به وضعیت بازگشایی زودهنگام مدارس، وضعیت دانشگاه فرهنگیان و استخدام آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی وارد مجلس شد اما براساس توئیت احمد نادری (نماینده مردم  تهران) درجلسه امروز درباره دو مورد نخست صحبت‌ها و تصمیماتی گرفته شد اما درباره وضعیت استخدامی نهضتی‌ها هیچ تصمیمی گرفته نشد.
یکی دیگر از معترضان با بیان اینکه هر کدام از ما ۱۴ تا ۱۵ سال سابقه کار آموزش در نهضت سوادآموزی را داریم، در ادامه تاکید کرد: امروز آقای وزیر بدون توجه به جمعیت اعتراضی نهضتی‌ها از کنارمان گذشت و وارد ساختمان مجلس شد و بعد از جلسه، ساختمان مجلس را ترک کرد.
این  آموزشیار نهضت سوادآموزی که از استان خوزستان به تهران آمده، افزود: در این سه روزی که در تهران هستیم با وجود آنکه از طریق ایلنا به همه مسئولان و مطبوعات اطلاع دادیم، کسی به سراغ‌مان نیامد.
این آموزشیار نهضت سواد آموزی در خاتمه گفت: ما که با تحمل سختی سه روز را در تهران گذرانده‌ایم تا زمانی که جواب قانع کننده‌ای برای همسر و فرزندان‌مان به شهرمان نبریم به تجمع خود ادامه می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار