گزارش؛
چهارم شهریور ۹۹ در پی حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده و معاون اقتصادی استاندار بهمراه مسئولین شهرستان لنده در منطقه قیام، مشکلاتی از قبیل ضعف در آنتن دهی و نبود اینترنت و پروژه نیمه کاره چمن مصنوعی مهمترین مطالبات مردم این منطقه بود که به محض طرح آنها از سوی مردم نماینده مجلس پیگیر رفع آنان شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 09 September 2020

تحقق یک مطالبه پس از سالها انتظار در پی اقدام فوری موحد+تصویر

چهارم شهریور ۹۹ در پی حضور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و معاون اقتصادی استاندار بهمراه مسئولین شهرستان لنده در منطقه قیام، مشکلاتی از قبیل ضعف در آنتن دهی و نبود اینترنت و پروژه نیمه کاره چمن مصنوعی مهمترین مطالبات مردم این منطقه بود که به محض طرح آنها از سوی مردم نماینده مجلس پیگیر رفع آنان شد.

خبر مربوط به حضور نماینده و مسئولین در روستای قیام را اینجا بخوانید

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دولت امسال، نماینده مجلس شورای اسلامی بهمراه معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویر احمد و فرماندار این شهرستان جهت افتتاحیه و کلنگ زنی پروژهای عمرانی و اقتصادی به روستای قیام سفر کرده بودند.

از جمله حواشی سفر نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده همزمان با حضور در پرجمعیت ترین روستای این منطقه (قیام) گلایه های مردم (خصوصا دانش آموزان و دانشجویان) نبود شبکه های ارتباطی تلفن و اینترنت و پروژه نیمه کاره چمن ورزشی بود.

در آن روز در اقدامی فوری به محض طرح مشکلات از سوی اهالی قیام، نماینده مردم در مجلس، موضوع را از طریق تماس تلفنی با مدیر عامل مخابرات استان پیگیر که در آن تماس مهندس امیری مدیر مربوطه قول مساعد داد با اینکه در حال حاضر موضوع آنتن دهی و نصب دکل های مخابراتی روستای قیام در دستور کار فعلی مخابرات نیستند اما از امروز بطور جد پیگیر و وعده داد ظرف روزهای آینده این مشکل حل شود.

اکنون پس از گذشت کمتر از بیست روز از تماس و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و وعده مدیر کل مخابرات عملیات نصب دکل همراه اول در حوزه قیام شروع شد تا شاهد آن باشیم مطالبه چندین ساله مردم این مطنقه محقق گردد.

قطع به یقین این اقدام نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و صداقت مدیر کل و مجموعه مخابرات استان در قولی که دادند باعث اعتماد دوچندان مردم به مسئولین و خوشحالی آنان خواهد شد که بیش از هر چیز در این روزها نیازمند آن هستیم.

تحقق یک مطالبه پس از سالها انتظار در پی اقدام فوری موحد+تصویر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار