سید علی ملک حسینی : این اتفاق در نیمه های شب و در دوردست ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 09 September 2020
بنا برخی خبرهای منتشره در فضای مجازی حدود ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در پی درگیری در پارک جنگلی یاسوج بین چند جوان، یکی از انان به ضرب گلوله به شدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.
در پیگیری های بعمل آمده از این حادثه افراد مطلع حال فرد مضروب را وخیم اعلام کردند و وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به درگیری نیمه شب گذشته بین چند جوان و مجروح شدن برخی از انها، این اقدامات را خط قرمز امنیت و دستگاه قضایی دانست و گفت : مردم عزیز خواهند دید دستگاه قضایی با عوامل درگیریها به شدت برخورد خواهدکرد.
سید علی ملک حسینی افزود: این اتفاق در نیمه های شب و در دوردست ترین نقطه شهری یعنی پارک جنگلی یاسوج رخ داده است لذا اگرچه اقدامی زشت و هنجار شکنانه بوده اما این خود نشانه ای از تاثیر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان و به ویژه مرکز استان بوده که مجرمین فضای شهری را برای اقدام هنجارشکنانه خود ناامن احساس کرده اقدامات جرمانه خود را به  کوه و بیابان منتقل کرده‌اند. 
وی گفت : از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که چند مرحله را باحضور دلسوزانه و مقتدرانه پلیس پشت سر گذاشته دستاوردهای بسیار خوبی حاصل شده است. از جمله انها می‌توان به توقیف بیش از ۳۰۰ خودرو هنجار شکنان و بازداشت بیش از ۵۰ نفر از افراد سابقه دار و مخل نظم که قریب به ۳۰ نفر از آنها هنوز در بازداشت هستند و پلمپ حداقل 40 مرکز تجمع و ارتکاب جرم انها اشاره کرد. 
ملک حسینی افزود : قطعاً  دستگاه قضایی در خصوص این مجرمین آراء محکومیت قاطع و جامع به همراه مجازات های تکمیلی مانند تبعید یا اقامت اجباری اتخاذ خواهد کرد.
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت : در این درگیری ۲ نفر  مجروح شده اند که با شکایت شاکیان و اختصاص بازپرس ویژه، شکایت شاکی خصوصی نیز در کنار جنبه عمومی به شدت و قوت از سوی دستگاه قضایی و مرجع انتظامی پیگیری خواهد شد. 
وی افزود : ۶ نفر از منازعین تاکنون دستگیر شده و سایر افراد نیز در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.
دادستان مرکز استان در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از خانواده ها نظارت کافی بر اعمال فرزندان خود و افرادی که با آنها مرتبط هستند ندارند و همین امر باعث حضور جوانان و نوجوانان در محیط های مجرمانه میشود به نحوی که آثار مخرب آن علاوه بر خود فرد متوجه جامعه نیز میشود فلذا لازم و ضروری است کنترل لازم از خانواده ها شروع شود که کمتر منتهی به برخورد قضایی گردد.
وی همچنین خاطر نشان کرد خبرهای خوبی از مرحله چهارم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
قانون نی .زندان نی . .باید ایطوری وابو .دولت نون نیاره بده زندانی بخوره همشو به بهانه کرونا آزاد کرده .... بر زندان هم خوب زندانی آزاد ایکنه و ایفرسته مرخصی .یاسیچ وابیه وتکزاز ..آقای دادستان برخورد بکنیت گپ پتی فاییده نیاره
پاسخ ها
۱
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
اینجوری نیس
قرار نیس اگه یکی یه کاری کرد بقیه زندانی ها رو هم به همون چشم ببینی
الان خیلی از اونای هم ک مرخصی هستن دنبال کار و در اوردن خرج و مخارج خانوادشونن تو این اوضاع و شرایط
Mh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
با سلام و
تشکر وخسته نباشید به ماموران نیروی انتظامی .
ما مردم عاجزانه تقاضا داریم که برخورد با اینچنین هنجارشکنان و طوری اطلاع رسانی شود که ممبعد کسی جرات نکند،که باعث ناامنی واحساس ترس میان مردم شود .آخه چرا دراین شرایطی که مردم دغدغه گرونی وناامنی فکری درزمینه اقتصاد ونان شب هستند
ترس از بیرون رفتن درپی یه لقمه نان راهم داشته باشند .
ما واقعا خواهان برخورد جدی واطلاع رسانی هستیم .
با تشکر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
شهر بی قانون و بی حساب کتاب یعنی این یعنی یاسوج چرا تو کشور بهمون میگن بی فرهنگین به خاطر همین کاراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
چجوری یاسوجی.. یا سوج یا خدا یا ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار