شهید امانی خردمندنژاد متولد ۱۳۳۸ ساکن شهر لنده بود که در تاریخ ۱۳۶۲/۱/۲۲ در جبهه های جنوب منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد
کد خبر: ۸۹۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 10 September 2020

مشهدی آقاملا خردمند نژاد پدر شهید والامقام امانی خردمندنژاد صبح امروز و پس از طی یک دوره بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست

پیام تسلیت فرماندار لنده در پی درگذشت پدر شهید والامقام خردمند نژاد

در این راستا فرماندار لنده در پیامی درگذشت اسوه صبر و ایثار، پدر شهید والامقام خردمندنژاد را به خانواده این شهید و مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آنها نیست.

درگذشت اسوه صبر و ایثار، مرحوم " آقا ملا خردمند نژاد" پدر شهید معزز "امانی خردمند نژاد " موجب تألم و تاثر خاطر فراوان شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده‌ های محترم و سوگوار خردمند نژاد و خانواده های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

به فضل الهی روح بلند آن مرحوم در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی و یاد و خاطره ایشان بر لوح دل ها ماندگار خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار