علی راستروکارتونیست کهگیلویه وبویراحمدی موفق به کسب جایزه ویژه مسابقه بین المللی کارتون"ما کرونا را شکست می دهیم"شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 10 September 2020
موفقیت هنرمندکهگیلویه وبویراحمدی درمسابقه بین المللی کارتون
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری با بیان این خبرگفت:مسابقه بین المللی کارتون "ما کرونا را شکست می دهیم" بزرگترین رویدادفرهنگی و هنری با موضوع کرونا می باشد که از سوی وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی  با مشارکت حوزه هنری  کشور برگزار گردید.
عبدالرسول شریفی بیان داشت:فراخوان این مسابقه به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی ،با موضوعات روحیه بخشی به مردم برای مبارزه با کرونا ، توجه و ادای دین نسبت به مدافعان سلامت یعنی پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی، رعایت مسائل بهداشتی، ۱۱ اسفندماه منتشر شد و هنرمندان تا ۲۱ فروردین ۹۹ فرصت داشتند در این مسابقه شرکت کنند.
شریفی به آمار شرکت کنند گان و آثار ارسالی اشاره کرد و گفت: 4212 اثر از۹۲۳ هنرمند از ۸۸ کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه از طریق فضای مجازی ارسال شد، که از این میان ۲۲۰۷ اثر روی سایت ایران کارتون قرار گرفته است.
وی افزود:با نظر هیئت داوران این مسابقه متشکل ازمحمدحسین نیرومند، بهرام عظیمی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی به همراه سلمان مهذبیه به نمایندگی از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز اثر کارتونی علی راسترو هنرمند کارتونیست و تصویر ساز کهگیلویه وبویراحمدی را شایسته دریافت جایزه ویژه نقدی به همراه لوح یادمان و لوح تقدیر دانست.
علی راسترو متولد سال ۱۳۷۷ ،دارای مدرک کارشناسی رشته نقاشی است که در رشته‌های نقاشی، کارتون و تصویرسازی فعالیت دارد.
دیپلم افتخار بیستمین جشنواره ضد جنگ صربستان ۲۰۱۹، جایزه ویژه رشته کاریکاتور بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران، برگزیده نقاشی دیواری شهر یاس‌برین، منتخب بیست و دومین جشنواره یورو کارتوناله بلژیک ۲۰۱۹، منتخب بیست و چهارمین بینال هنری « گابروو» بلغارستان ۲۰۱۹، چاپ هشت اثر در ششمین مجله کارتونیست‌های جهان uwc، چاپ پنج اثر در مجله calicomix کلمبیا، فینالیست و منتخب در جشنواره‌های متعدد کارتون از جمله برزیل، آلمان، ترکیه، مونته نگرو، کوزوو بخشی از موفقیت‌های راستروست.
موفقیت هنرمندکهگیلویه وبویراحمدی درمسابقه بین المللی کارتون

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
سلام هنر در نزد ایرانیان است و بس. جناب اقای راست رو موفق باشی و سلامت همیشه بدرخش و به افق های دور نگاه داشته باش و همیشه در خدمت انسانیت باش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار