اما در بحبوحه پیام های رسانه ای شما بزرگواران که وکالت مردمی فهیم در مجلس شورای اسلامی را در صفحات زرین جهادی و مقاومتی خود دارید، افرادی ملاسید عبدالله تبریزی گونه مجالی یافتند تا در باب و درگاه و مقام سیاست ، جای گردش و پرواز و پرزنی پیدا کند. 
کد خبر: ۸۹۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 12 September 2020
توصیه ای به دو نماینده قبل و حال کهگیلویه و نقدی بر یادداشت های دستیار وزیر
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید هدایت الله شریعتی مهر طی یادداشتی نوشت :  قال علی(ع): علیکم بالتّواصل و التّباذل و ایّاکم و التّدابر و التّقاطع؛(1) بر شما باد به پیوندهای محبّت و دوستی (آنها را محکم دارید) و بذل و بخشش را فراموش نکنید و از قهر و بی مهری و قطع رابطه بپرهیزید) . کینه و کدورت را از جان و جامعه تان دور ساز)

قبل از اقدام به نوشتن این مطلب از سروران عزیز روحانیت معظم حاج سید محمدعلی بزرگواری(سید مقاومت) و حاج اقا سید محمد موحد پوزش میطلبم .
اینجانب بعنوان یکی از برادرزادگان شما دست به قلم شده ام تا از طریق فضای رسانه ای پیامی را به شما بزرگواران ارسال نمایم . امید است این قصور را از بنده خرده نگیرید .
این روزها شاهد توئیت ها و خبرهای رسانه ای در باب انتقاد یکدیگر از سمت شما بزرگواران هستیم و این مباحث زیبنده بزرگانی که وقت خود را برای وکالت مردم در ادوار مختلف هدیه داده اید نیست . میدانیم همواره دولتها و نمایندگان ادوار مختلف نسبت به دوره های گذشته خود منتقد بوده اند که ایرادی هم ندارد اما این انتقاد نباید حالت اغراق آمیز و تخریب پیدا کند زیرا در روحیه مردم تأثیر بد می گذارد و آنان را نسبت به آینده نیز نامطمئن می کند. گاهی این کشمکش ها به روان و آرامش مردم ضربه می‌زنند درحالی ‌که در شرایط ویژه امروز نیازمند آرامش، همبستگی و اتحاد هستیم؛ اگر بزرگان و سیاسیونی مثل شما که از یک حزب و جناح سیاسی هستید اختلافی دارید  باید پشت پرده آنها را رفع کنید. میدانید و میدانیم  روحانیت نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی، روشنگری و افشاگری دارد و با بصیرت بخشی به جامعه می تواند از بروز تفرقه و ذلت در جامعه جلوگیری کند.
لازم به ذکر است  لزومی ندارد که  هواداران بخواهند به هر مطلب یا انتقادی، پاسخ دهند زیرا در برخی موارد سکوت بهتر است ضمن آنکه هر حرفی هم که بر ضد یکدیگر زده شود اینگونه نیست که حتماً در ذهن افراد جامعه تأثیر بگذارد و مورد قبول قرار گیرد.
اما در بحبوحه پیام های رسانه ای شما بزرگواران که وکالت مردمی فهیم در مجلس شورای اسلامی را در صفحات زرین جهادی و مقاومتی خود دارید، افرادی ملاسید عبدالله تبریزی گونه که بزرگترین افتخارشان (کارمندی وزارت ارتباطات) یا بقول خودشان دستیار وزیرارتباطات است و چند دوره ای کاندیدای پوشیدن ردای وکالت مردم را درمجلس دارد( نتایج حاکی از ارزیابی ایشان در بین مردم دارد) ، این چندرقاز رزومه را پشتوانه ورود به بحث سیاسی و تخریب شما بزرگان میداند ومجالی یافتند تا در باب و درگاه و مقام سیاست ، جای گردش و پرواز و پرزنی پیدا کند. 
به این برادر مدعی چند توصیه دارم :
اولا توصیه میکنم معنای نقادی و نقد پذیری ، نصحیت و تخریب را بررسی  و نوع مطالب اخیر خویش را در باب سیاست تشخیص دهید .(کاملا مشخص است قصد شما به هر طریقی تخریب بوده است نه انتقاد و یا نصحیت).
چرا که نقادی و نقد پذیری در راستای پرسش گری و پاسخ گویی، برای کمال و اصلاح اجتماع، سرمایه‏ای است گران‏بها. و میدانیم شناخت کاستی‏ها و نواقص و تلاش در جهت رفع آنها، گامی مقدس در مسیر فلاح فرد و جامعه است.
بدان در نصیحت عیب جویی و تخریب و انگیزه‏ی شخصی وجود ندارد، و همین می‏تواند فرق بین نصیحت و مفهوم کلی انتقاد باشد. زیرا نصیحت همیشه با قداست و خیر همراه است و انتقاد، غالباً، چنین است، اما ممکن است، احیاناً، به قصد عیب جویی باشد. 
دستیار محترم بدان بسیاری از ما در دیدن عیب و نقص دیگران ریزبین و دقیق هستیم، با این که ناقد ابتدا باید از خود شروع کند و، در گام نخست، در جستجوی زدودن عیب‏های خویش باشد.
 امیرالمؤمنین علیه‏السلام می‏فرمایند : طوبی لمن شغله عیبه عن عیوب الناس (فیض‏الاسلام، 1351 ، خطبه‏ی 176)
خوشا به حال کسی که پرداختن به عیب خویش، وی را از عیب دیگران بازدارد.
و نیز می‏فرماید: من لم یئس نفسه اضاعها (آمدی، 1997 ، خطبه‏ی 176)
کسی که نفس خود را سیاست و ادب نکند، آن را تباه ساخته است.
گذری بر چند پارازیت سیاسی و رسانه ای شما میزنم :
در توئیت های گذشته از تبریک سیاسیون و بزرگان به سردار هاشمی و تحقیر جایگاه جدید ایشان پرداختید !! میتوانم بپرسم جایگاه و رزومه علمی و اجرایی خودتان چیست؟ 
از انعکاس رسانه ای فعالیت های منتخب مردم کهگیلویه براورخته شده اید؟ البته لابد انتظار داشتید فعالیت های چشم گیرتان در مقام دستیاری وزیر برای ارتقای زیرساخت های اینترنتی و مخابراتی شهرستان و روستاها را انعکاس دهند!!!
از عدم حضور منتخب مردم حاج سید محمد موحد  در کمیسیون های مجلسی که حتی بچه وزیر شما را بحساب نیاوردند خرده گرفتید؟ این را بدان عدم حضور سناتور در کمیسیون ها هیچ ارتباطی به توانمدی یا عدم توانمدی حاج آقا موحد ندارد ، در حالی که رزومه کاری و اجرایی بسیار پررنگ تری از خیلی از نمایندگان حاضر در مجلس یازدهم دارند. دستیار جان  به وضوح پیداست که مجلس جدید که دم از جوانگرایی و انقلابی گری میزند به مهره های بزرگ لیست خود هم رحم نکردند و ترس از قدرت دادن به با تجربه های مجلس همچون حاج سید محمد موحد داشتند . لازم بذکر است عزیران بزرگواری که  هم که در دوره های قبل در کمیسیون ها جایگاه داشتند دستاوردهای چندان پررنگی در آن کمیسیون برای شهرستان نداشتند. مهم عملکرد است دستیار جان !
سخن اخر : دستیار محترم به فکر چاره باش که عمر دولتت رو به اخر است ومیدانم بزودی دست کاریابی به سمت سناتور دراز خواهی کرد .  نمیدانم به کدام پشتوانه علمی و اجرایی خود را وارد بازی بزرگان کردید ولی توصیه میکنم حکایت تخریب مزار حافظ توسط شاه اسماعیل را مرور بفرمایید . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار