ماجرای ضعف اینترنت قیام با ترس از مواخذه موحد و به قول مسئولی که مورد خطاب نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده قرار گرفت خارج از برنامه حل شد ! اما آیا مشکل اینترنت بخش کبگیان هم باید با تلفن موحد یا روشنفکر و ترس از مواخذه نمایندگان حل شود؟!
کد خبر: ۸۹۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 13 September 2020
آیا مشکل کبگیان بویراحمد با تلفن کدام نماینده حل می شود؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، چند هفته پیش بود که یکی از مسئولین مخابرات از پشت تلفن و با یک اشاره نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از جا برخواست و وعده حل مشکل ضعف آنتن دهی و نبود اینترنت روستای قیام را داد و اتفاقا چند روز پیش هم مشکل حل شد!
اینکه مشکل اینترنت روستای قیام حل شد بسیار خوب است و اینکه نماینده مردم در مجلس توانست با اقتدار خود یک مدیر را وادار به انجام وظایف ذاتی خود کند هم بسیار خوب است اما این وسط موضوع مدیران مخابرات است که آیا قرار است وظایف خود را حتما با فشار و ترس از نمایندگان انجام دهند نکته ای است که مایه تعجب و تاسف است!
بیشتر بخوانید
ماجرای ضعف اینترنت قیام با ترس از مواخذه موحد و به قول مسئولی که مورد خطاب نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده قرار گرفت خارج از برنامه حل شد ! اما آیا مشکل اینترنت بخش کبگیان هم باید با تلفن موحد یا روشنفکر و ترس از مواخذه نمایندگان حل شود؟! و یا اینکه مدیران مخابرات استان نگاهی به وضعیت اینترنت در یک قدمی محل کار خود می اندازند؟!
ضعف اینترنت در کبگیان
به گزارش"تابناک کهگیلویه و بویراحمد" ازچیتاب مدت زمان زیادیست که ضعف درآنتن دهی روستاهای شمال غربی بخش کبگیان مردم این روستاها را کلافه کرده است.
روستاهای گردوه،بطاری،ساران،میان تنگان،حوزه چناروسرچنار،موگرباجمعیتی بیش از۱۰هزارنفردامنه عظیم قطب جمعیتی ،روستائی بخش کبگیان راتشکیل می دهندکه علیرغم مکاتبات پیگیریهای دهیاران وبخشدارکبگیان کماکان ازضعف آنتن دهی وعدم وجوداینترنت نسل جدید رنج می برند.
دهیاران روستاهای مزبوردربحبوحه بیماری منجحوس کروناازبلاتکلیف ماندن آموزش آنلاین فرزندانشان گلایمندند و حل مشکل سریع اینترنت منطقه راخواستار شدند.
جای تعجب است که مردمان این دیارباگذشت۴۱سال از انقلاب شکوهمند اسلامی حتی از اینترنت نسل اولیه "E" هم بی بهره هستند و این موضوع والدین را برای ادامه آموزش آنلاین فرزندان خود دچار سردرگمی و نگرانی شدید کرده بطوری که مجبورند هر روز برای آموزش آن هم در این شرایط حاد اقتصادی با هزینه های سرسام آور رفت و برگشت به یاسوج ازتحصیلات عقب نمانند.
براستی تکلیف چیست،وسرنخ اصلی این کلاف سردرگم در دست کیست؟ و سوال اینجاست:آیاکسانیکه درهزینه کرد فرزندانشان به مرکزاستان برای تحصیل آنلاین ناتوانندبایددرنبوداینترنت نسل جدید منطقه خود با فقر و محرومیت عقب ماندگی تحصیلی فرزندانشان هم به اندوهشان اضاف شود؟
از آموزش و پرورش خواسته می شود به موضوع ورود کند
جواب نامه های بخشداروپیگیری دهیاران چه شد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار