معاون اقتصادی استاندار : سازمان صنعت، معدن و تجارت سعی نماید قبل از ورود متقاضیان به سرمایه‌گذاری و اخذ تسهیلات، مشاوره صحیح ارائه شود تا در آینده فعالیت با مشکل مواجه نشود.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 13 September 2020
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد دلیل راکد بودن واحدهای تولیدی در این استان نداشتن توان رقابت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد تسنیم نوشت : حشمت‌الله صمیمی‌دوست صبح امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع‌تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع‌تولید برای همه دستگاه‌ها و سازمانها لازم الاجرا است.
وی با اشاره به طرح‌های اقتصادی راکد بیان کرد: از علل عمده راکد ماندن برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی، نداشتن دستگاه‌ها و خط تولید مدرن، عدم توان رقابت با دیگر بِرندهای معتبر در بازار، عدم مشاوره‌گیری و عدم آگاهی از آینده و توجیه مناسب برای کسب و کار است.
وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت سعی نماید قبل از ورود متقاضیان به سرمایه‌گذاری و اخذ تسهیلات، مشاوره صحیح ارائه شود تا در آینده فعالیت با مشکل مواجه نشود.
صمیمی دوست در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر گذاری ویروس کرونا بر کسب و کارها، بانک‌های عامل در شرایط کرونایی سعی نمایند با سرمایه گذاران تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
در ادامه این نشست سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی در گذشته با سخت‌گیری بانک‌ها روبرو بوده، ولی خوشبختانه با توجه به دستورالعمل‌های اصلاحی ارائه‌شده اکنون علاوه بر واحدهای تولیدی و صنعتی، اصناف نیز برای دریافت تسهیلات خود با مشکل خاصی مواجه نمی‌شود.
در این نشست به اختلافات واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی پرداخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار