کد خبر: ۸۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 13 September 2020
فرماندار گچساران با بیان اینکه بازار ما باید با انصاف شود، گفت: آنچه که امروز واقعیت دارد این است که بازاریان ما عادل نیستند و کم رونقی به وجود آمده در بازار گچساران بستگی به انصاف بازار دارد.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، علی خوانپایه در نشست ستاد تنظیم بازار  با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از درخواست ها نیاز به نوشت افزار است .
 
وی با اشاره به اینکه این شهرستان بیش  از ۲۳هزار دانش آموز در مقاطع مختلفی تحصیلی دارد، گفت: بایستی نظارت و کنترل بیشتری بر بازار و صنف لوازم التحریر انجام گیرد چرا که بیشترین قشر این شهرستان  کارگر هستند.
 
فرماندار گچساران با اشاره به افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی  نسبت به یک ماه اخیر عنوان کرد: افزایش قیمت اقلام ناشی از قیمت ارز و این افزایش قیمت در کلان کشور است.
 
خوانپایه  با اشاره به اینکه تعیین کننده قیمت در بازار تقاضا و عرضه است، ابراز کرد: متاسفانه مشاهده می‌شود قیمت اجناس در بازار بهبهان نسبت به این شهرستان کمتر عرضه می‌شود.

فرماندار گچساران ادامه داد: یک ایرادی در شهرستان به طور قطع وجود دارد چرا که لوازم ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک از استان‌های  اصفهان و یزد به بهبهان  وارد و برای رسیدن این محمولهبه بهبهان از شهرستان گچساران عبور می‌کند  اما مشاهده‌ می‌شود همین قیمت کاشی و سرامیک در بهبهان ارزان‌تر از گچساران عرضه می‌شود.
خوانپایه افزود: چرا لوازم برقی و مصالح ساختمانی با همان شرایط در بهبهان نسبت به این شهرستان متناسب تر است و این امر موجب کسادی بازار گچساران شده است.
 
 بالاترین مقام اجرایی گچساران با بیان اینکه بازار ما باید با انصاف شود، گفت: آنچه که امروز واقعیت دارد این است که بازاریان ما عادل نیستند و کم رونقی به وجود آمده  در بازار گچساران بستگی به انصاف بازار دارد.
 
وی تصریح کرد: بازار بر سه اصل قیمت، عرضه و تقاضا است وبازاریان گچساران باید به خود بیایند و قیمت ها را تعدیل کنند تا موجب رکود در بازار این شهرستان نشود.

خوانپایه افزود:نظارت و کنترل بر بازار باید بیشتر شود و تعدیل  قیمت در بازار بایستی فرهنگ سازی شود تا بازار شهرستان متضرر نشود.
 
فرماندار گچساران خواستار تشدید گشت و نظارت بر بازار شد و خاطرنشان کرد: گشت های مشترک به جهت رعایت پروتکل بهداشتی و قیمت اجناس به خصوص لوازم التحریر انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار