یک سوم آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان چرام در یک ماه اخیر کارکنان ادارات بوده اند.
کد خبر: ۸۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 13 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار چرام درجلسه شورای سلامت این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمار یک سوم آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان چرام مربوط به یک ماه اخیر است و این روند در حال افزایش است.
 
هادی فتاحی اصل افزود: تعداد نمونه گیری‌ها در این شهرستان افزایش یافته و یک مرکز نمونه گیری نیز در بخش سرفاریاب راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۳ درصد مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان کارکنان ادارات هستند ادامه داد: مدیران ادارت باید در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار چرام با بیان اینکه تعداد زیادی از کادر درمان شهرستان کهگیلویه درگیر بیماری کرونا هستند گفت: به دلیل نزدیکی شهرستان کهگیلویه با شهرستان چرام باید برای قطع زنجیره کرونا چاره اندیشی شود.

فتاحی اصل با بیان اینکه صدور مجوز‌های دفن باید با هماهنگی مرکز بهداشت انجام شود افزود: آرامستان‌های شهرستان چرام همچنان باید بسته باشند و هر گونه مراسم خاکسپاری و ترحیم با هماهنگی ستاد کرونا و شبکه بهداشت انجام شود.
وی از مدیران و کارکنان ادارات شهرستان خواست از شرکت در مراسم‌ها خودداری کنند چرا که بیشترین عامل ابتلای کارکنان به کرونا شرکت در تجمعات بوده که خارج از وقت اداری انجام شده است.

فرماندار چرام با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمامی اماکن ورزشی شهرستان تعطیل هستند و حق هیچگونه فعالیتی ندارند افزود: گشت مشترکی با هدف جلوگیری از تجمعات در مرقد مطهر امامزادگان، اماکن مذهبی و تفریحی راه اندازی شده است.
وی با هشدار به افزایش تعداد مراجعات به اداره آب گفت: اداره آب باید برای وضعیت چشمه سیاه چاره اندیشی کند تا تجمع افراد در این اداره کاهش یابد. / صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار