پیام تقدیر تشکر عضو شورای شهرستان لنده، از اعضای شورای بخش مرکزی و شورای روستای مال ملا جهت نصب اینترنت 4G روستاهای بخش مرکزی (مال ملا و قیام) از توابع شهرستان لنده
کد خبر: ۸۹۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴ 14 September 2020

جعفر رئیس زاده عضو شورای شهرستان لنده در پی تحقق یکی از مطالبات مناطق مالملا و قیام از توابع بخش مرکزی لنده پیام تقدیری صادر نمود. در این پیام از مسئولینی که در راستای رفع مشکلات اینترنت این مناطق همکاری داشتند تقدیر و تشکر بعمل آمده.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

شبکه اینترنت امری ضروری است بطوریکه به یکی از نیازهای اساسی مردم تبدیل‌ شد چراکه مردم می‌توانند بخش عظیمی از مسائل زندگی روزمره خود را از جمله مباحث (آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، بهداشتی )و غیره را از طریق اینترنت رصد و نیازهای خود را در این امورات مرتفع نمایند.

همچنین ارتباطات و مخابرات با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر برمبنای همیاری گسترده تر و گسترش دهنده ی ژرفای عمیق انسانی است.
بدینوسیله به نمایندگی از مردم شریف روستاهای بخش مرکزی از پیگیری های مصرانه ی نماینده ی محترم کهگیلویه ی بزرگ در مجلس، فرماندار محترم شهرستان لنده، معاون فرماندار، بخشدار محترم بخش مرکزی و زحمات ارزنده مدیر کل محترم مخابرات استان و مجموعه ی ارتباطات سیار استان (مشعل داران فروزان توسعه ی ارتباطی) که همکاری کردند و خواسته ی بحق مردمی که چندین سال پیگیری این مهم بودند تقدیر و تشکر نموده و سربلندی شما را از خداوند منان خواهانیم.

جعفر رئیس زاده

پیام تقدیر عضو شورای شهر شهرستان لنده در پی رفع مشکل اینترنت روستاهای بخش مرکزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار